Herman
Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Tänkte bara hör, varför ni inte ledsnar på att skriva och tjata om Ghost rider hela tiden.... Är han en gud som några dyrkar här eller?
För vad har han gjort som är så bra... förutom att åka lite hoj hyfsat snabbt. Men det gör väl det flesta här....
SÅ nu har oxå nämt GHOST RIDER!!!!
(tycker det är kul att titta på hans filmer men man behöver väl fan inte tjata om han hela tiden, så fort man har hört något)
Eller är det bara jag som tycker så här på SH?
För vad har han gjort som är så bra... förutom att åka lite hoj hyfsat snabbt. Men det gör väl det flesta här....
SÅ nu har oxå nämt GHOST RIDER!!!!
(tycker det är kul att titta på hans filmer men man behöver väl fan inte tjata om han hela tiden, så fort man har hört något)
Eller är det bara jag som tycker så här på SH?

Det är ju i "överflödigt" delen av forumet iaf., så det borde inte störa allt för mycket?
bröder.... Well jag brukar kolla på hans filmer på fyllan så jag är oxå skyldig.