Ggn -06

wand

MM FÖRMODLIGEN
Gick med
20 Aug 2005
Hoj
Duke2
Hur många är det som ska köra och hur många varv satsar ni på?
Själv satsar jag på 4 varv

wand skrev:
2500825 Hur många är det som ska köra och hur många varv satsar ni på?
Själv satsar jag på 4 varv

Jag anmälde mig häromdagen med...... Så funkar bara fingret hoppas jag väl på 6 varv... Eller du som e från visby, åker vi inte så vi kommer ut med motionärerna nu i år. Hörde nått om tiderna var kortade???.... Då borde det bli fler som klarar 7.... Men det lät jobigt...hehe

Nej vi i elitklassen startar sist och får köra i 3t och 20m. bara motionärerna som fått kortad körtid.

Startsträckan kanske längre.
Men gör gärna ett försök. Tar du dig ett varv så är du min idol!

Ivil skrev:
2500923 Hur långt kommer man på en 660 med motarddäck?

Hade det varit lite högre klackar på Corsa däcken så kanske en halvt varv, här finns det 17" till dina fälgar! http://www.grusbutiken.se/

Förstår fortfarande inte var 3 tim 20min står någonstans på deras sida??
http://www.gotlandgrandnational.com/

Eller så har du planer att passera målet strax innan sluttiden för att hinna ut ett till varv??

Själv har jag som mål att åka 5varv, men det blir nog svårt med tanke på den nedkortade tiden. Förra året i gyttjan missade man 5varvet med 11min.

Stämmer det att man måste ha en e-reggad cykel för att få vara med och leka i leran på ggn?

Är lite sugen på att testa ggn nästa år nämligen. Men hojen som ja har nu är endast förreggad.

Ozwald skrev:
2577935 Stämmer det att man måste ha en e-reggad cykel för att få vara med och leka i leran på ggn?

Är lite sugen på att testa ggn nästa år nämligen. Men hojen som ja har nu är endast förreggad.
Nej det stämmer inte. SÅ det är bara att anmäla dig ;)

Snart är det dags, själv åker jag över i morrn förmiddag.

Någon som hört något om hur underlaget är?
Bör ju inte vara som -05 iaf, vilket är synd. Det roligaste är ju när geggat flyger, iaf tycker jag det som åskådare :)
Vad föredrar ni?

// Ullis :cdevil

Ullis skrev:
2587196 Snart är det dags, själv åker jag över i morrn förmiddag.

Någon som hört något om hur underlaget är?
Bör ju inte vara som -05 iaf, vilket är synd. Det roligaste är ju när geggat flyger, iaf tycker jag det som åskådare :)
Vad föredrar ni?

// Ullis :cdevil

Hehe, jag kan lova att som förare vill man inte ha 30cm gegga överallt!!

Som åskadare gillar jag bäst när det är lagom. Kul att se när folk gör roliga vurpor (sorry) i geggan men det går så sablarns långsamt och alla blir så trötta direkt

PåVeN skrev:
2501155 Själv har jag som mål att åka 5varv, men det blir nog svårt med tanke på den nedkortade tiden. Förra året i gyttjan missade man 5varvet med 11min.
Fan vad nöjd jag är nu. Det blev 5 varv på tiden 3tim och 21min. Så jag kom på 92:a plats i klass 4:a :)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti