Ggn -06

Själv ramlade man på tredje varvet och förstörde både mig själv och hojen (mest hojen som tur va) körde dock ett varv på 43min vilket är personligt rekord.

PåVeN skrev:
2592670 Fan vad nöjd jag är nu. Det blev 5 varv på tiden 3tim och 21min. Så jag kom på 92:a plats i klass 4:a :)

Grattis :) Tror de flesta gjorde bättre ifrån sej detta år, då -05 var så in i h*te geggeigt.

wand skrev:
2592816 Själv ramlade man på tredje varvet och förstörde både mig själv och hojen (mest hojen som tur va) körde dock ett varv på 43min vilket är personligt rekord.

Skit så tråkigt. Var du en av dem som fick åka blingbling bil?? Såg iaf tre stycken "ambulanser", en fick utnyttjas redan vid starten. Såg några rejäla vurpor också, hoppas det inte blev några allvarligare skador på någon.

Polarn drog både sej själv & hojen under vattenytan, så han fick bryta efter 2½ varv. Gick inte att få igång hojen efter det dyket. För de andra gick det däremot bättre.

Ser framemot -07 redan :)

Edit: Hoppas att killen som fick sin KTM med hela utrustningen stulen, får den tbx. Så jäkla lågt att stjäla hojen av någon som är där för att tävla. Naturligtvis dåligt annars också, men en sån här gång är det riiiiktigt lågt.

/// Ullis :cdevil

Last edited:
Ullis skrev:
2593173
Polarn drog både sej själv & hojen under vattenytan, så han fick bryta efter 2½ varv. Gick inte att få igång hojen efter det dyket. För de andra gick det däremot bättre.

Ser framemot -07 redan :)

Surt :( hade han inge extra tändstift med sig eller är han en fegis som jag.. vägrar byta tändstift när det är lerigt omkring stiftet :D

Ljunghusen skrev:
2593181 Surt :( hade han inge extra tändstift med sig eller är han en fegis som jag.. vägrar byta tändstift när det är lerigt omkring stiftet :D

Nä, han hade inga på sej ute på banan. Han vände hojen upp & ner & han kickade till han nästan dog, utan resultat. Dyngsur var han ju också, han hamnade med hela skallen under vattnet.
Bytte tändstift när vi var tbx på vandrarhemmet, men den ville inte ändå. Så de är nog bara att plocka ner & göra de lite grundligare.

Ullis skrev:
2593173 Grattis :) Tror de flesta gjorde bättre ifrån sej detta år, då -05 var så in i h*te geggeigt.

Det var länge sen det var så lättåkt som i år.......

missade det som sändes på tv'n - ingen som spelade in och kan lägga upp det någonstans?

Lennartsson skrev:
2594402 Det var länge sen det var så lättåkt som i år.......

Jaha, va du ironisk nu? Förra året va åt helvete, men nog tycker jag att det va jobbigare nu än -03 och -04. Då va det ju som att köra omkring på en grusväg tycker jag.. En lite stalpig grusväg iof :)

Lite surt med dom jobbiga vattensamlingarna, men efter ett par varv styrde dom om banan lite så man slapp en del jobbiga pölar.

Mattan skrev:
2598877 Jaha, va du ironisk nu? Förra året va åt helvete, men nog tycker jag att det va jobbigare nu än -03 och -04. Då va det ju som att köra omkring på en grusväg tycker jag.. En lite stalpig grusväg iof :)

Lite surt med dom jobbiga vattensamlingarna, men efter ett par varv styrde dom om banan lite så man slapp en del jobbiga pölar.

Nä jag har kört 4 ggr förut å tyckte i år var klart lättast. Var ju bara hästskon som var blöt men sen var det ju bara slå på cruskontrollen på resten. Innan målet där nån bike satt åkte man ju bredvid spåren. Så det var faktiskt inte menat som irroni...hehe

Bilder ifrån gotland hittar ni på www.spizz.se :tummenupp
Jag körde förra året å då var det helt sjukt dåligt väder regna hela natten före! men det var inte lika stora vatten pölar då som i år!

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back