Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PåVeN skrev:2592670Fan vad nöjd jag är nu. Det blev 5 varv på tiden 3tim och 21min. Så jag kom på 92:a plats i klass 4:a![]()
wand skrev:2592816Själv ramlade man på tredje varvet och förstörde både mig själv och hojen (mest hojen som tur va) körde dock ett varv på 43min vilket är personligt rekord.

Ullis skrev:2593173
Polarn drog både sej själv & hojen under vattenytan, så han fick bryta efter 2½ varv. Gick inte att få igång hojen efter det dyket. För de andra gick det däremot bättre.
Ser framemot -07 redan![]()
/// Ullis![]()
Ljunghusen skrev:2593181Surthade han inge extra tändstift med sig eller är han en fegis som jag.. vägrar byta tändstift när det är lerigt omkring stiftet
![]()
Ullis skrev:2593173GrattisTror de flesta gjorde bättre ifrån sej detta år, då -05 var så in i h*te geggeigt.
/// Ullis![]()
Jag vill med ha!Yabba skrev:2595849missade det som sändes på tv'n - ingen som spelade in och kan lägga upp det någonstans?
gå in på svts hemsida där finns det!Freddola skrev:2595886Jag vill med ha!
Lennartsson skrev:2594402Det var länge sen det var så lättåkt som i år.......
Mattan skrev:2598877Jaha, va du ironisk nu? Förra året va åt helvete, men nog tycker jag att det va jobbigare nu än -03 och -04. Då va det ju som att köra omkring på en grusväg tycker jag.. En lite stalpig grusväg iof
Lite surt med dom jobbiga vattensamlingarna, men efter ett par varv styrde dom om banan lite så man slapp en del jobbiga pölar.
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |