Getaway.In.Stockholm.8

Om du tar hem :tuttar och hoppas på att få :ligga efter att du har visat Getaway så ska du nog vara glad att filmen suger

För nåt annat lär det inte bli....

Haha :tungan
Jo det är sant, jag fick mig i alla fall lite sexuell njutning :D
Måste påpeka att det är BilBiten vi pratar om, inte Mc delen.

Mc Delen går jue disskutera, imo = helt fucking galen/inzajn :gnissla ( Dock duktig men hujeda mig vad han kör galet ibland ).....

Bildelen var ju så fruktansvärt tråkig..hoj delen va väll ok.

TYcker att den endå sevärde delan i filmen va "getaway report" eller vad den nu hette, de va lite blandat av allt möjligt, fast inget "jag kör snabbt i stan med bil"-skit. Andeas här ifrån var med en del i den biten dessutom:tummenupp

Om du tar hem :tuttar och hoppas på att få :ligga efter att du har visat Getaway så ska du nog vara glad att filmen suger

För nåt annat lär det inte bli....

Jag har träffat en chey som visade Red Light District (sthlm baserad köra och dumma sig i city film) någon av de första gångerna vi sågs. Det blev ligga av direckt....:tuttar

Bildelen var ju så fruktansvärt tråkig..hoj delen va väll ok.

TYcker att den endå sevärde delan i filmen va "getaway report" eller vad den nu hette, de va lite blandat av allt möjligt, fast inget "jag kör snabbt i stan med bil"-skit. Andeas här ifrån var med en del i den biten dessutom:tummenupp

Det håller jag med om HH, den är faktiskt sevärd men som sagt igen, bildelen är :huvet

Och BorisJR - Har hon polare :tungan ???

Bildelen sög, som tur va va det bara en lång. Tyckte Getaway-report va rätt kul att se, mc-delen va värre än ghostrider-filmen tycker jag, värsta mcåkat jag sett, det skall dem ha cred för

Kollat på den nu, bildelen var tråkig och mc-delen såg spolad ut.

Extramaterialet var bäst, som vanligt.

Vad heter låten som körs medans han åker bil?

Går ungefär så här: You're in to deep, cuz you whant it all.
Eller något sånt. Har inte hela filmen märkte jag så jag kan inte se eftertexterna.

Den är så kass att om man slangar hem den och ser den direkt på datorn utan att bränna den på skiva så letar man ändå i eftertexterna efter någon ansvarig att skicka fakturan på bandbredden till...

(kopierat från ett annat ställe angående en annan film)

är de bara jag som vart less på getaway o vissa mc filmer efter första bitarna? de va ju spännande o förbjudet då men släpps de inte en i veckan numera :va

Glad att jag inte pröjsa för denna film!

Vist lite roligt med parodi på en viss film fast med en bilbyggare på en minimoto...

Men var hitta dom hoj åkaren som såg som det var första gången han/hon körde hoj? Måste vart bra pröjs för att köra med livet som insats:tummenupp

Trist att kamrorna inte levde upp till vad nån sa att dom kosta...

Jaja återstår vad en viss annan fillm har att komma med då...

För GIS8 får 4 tummar ner av 5 möjliga av mig iaf:arsele

Skitfilm, sämst hittills. De ska ha en applåd för att de lyckades göra en ännu sämre GIS-film *Stående ovation*

Kände mig tvungen att gå in på Zandlåda och läsa vad de tycker om filmen...
Även där är mc-delen det enda positiva. Tror ni att föjlande kommentar som jag saxade är på allvar

"Tycker det är lite illa att dom inte satt fast kameran ordentligt på mc, ibland tar fartvinden den så att den pekar rakt upp i himmelen. Skärpning GIS"

????????????

gis 2an är den enda rullen med lite underground känsla, den tycker jag är ok... resten är skit.

bilar kan vara kul, men dom kör helt fel upplägg/vägar/ideer... det finns potential i sthlm för sköna bil-rullar, men dom misslyckas gång på gång på gång.

tyckte nog att denna va en av dem bättre (2:an bäst)... kul med en riktig bil och de hade fått till fartkänslan helt ok iaf... men de blir så tråkigt att de envisas med att köra på natten :näsblod

det jag blev mest häpen över var väl psykandet av GR .. lite lekskolenivå men de har väl förmodligen någon anledning.. Mr X borde ju va lite småtjurig över sin tråd på FB..

Ot: förmodligen va det Mr x å grapparna som stal GR:s hayabusa och numera driver nån typ av utpressning med bilder tagna på hojen med bananer och div. saker uppstoppade i avgasningsröret ;)

så vad säger ni i GR:teamet? när kommer de utlovade filmerna eller är det helt nerlaggt? :(

(2:an bäst)...
så säger dom flesta, 2an var bra... där borde dom lagt ner & försökt med nytt koncept. men alla köper nya filmer i hopp om att den ena ska va bättre än den andra. dom kommer dock aldrig slå 2an - den låg rätt i tiden, med bilval & allt annat. Ska dom göra samma sak idag, för att få rätt underground-känsla krävs det ngt extravagant, det kommer aldrig hända.... Man är numera bara sugen på att få in det regelbundna pengaflödet, man skiter i publiken sen flera år tillbaks. Man ser bara till att göra en rulle, där man åker runt i sedvanlig stil.... för att år på år på år -få folk att tro att nästa rulle blir "fräckare".

Bra hojfilmer är annan sak, det krävs mer av föraren - det går fortare. Vem som helst kan göra en "bra" bilfilm med rätt upplägg, kameror, folk som klipper/redigerar mm, men det har gis uppenbarligen misslyckats med i alla år... bortsett från 2an som var lite fräck -eller den kanske inte va så fräck med dagens mått (på vad man kan göra) men den låg rätt i tiden, känslan av underground va bra, man kunde leva sig in i filmen.

Dom lär göra en ny film, och den lär vara sämre än den senaste...

Dock så kommer jag ha en mycket trevlig vecka precis för jul tillsammans med vänner i TV soffan då vi ska spela fia med knuff, plocke pin mm!! :pannkyss

/Fürstenhoff.

såhär tidigt på morgonen så funkar inte mina krypteringsförmågor men du får gärna skriva mer i ett PM :)

IM: håller med dig fullständigt!

Hörde på polisradion i natt att en svart impreza jävlades med polisen över halva södra sidan stan. Polisen verkade inte ha en chans och när dom såg att folk stod och filmade ville dom inte vara med längre.

Imprezan hade tydligen utländska skyltar och det gick undan ibland.

Vad är det för film på G? Nån som vet?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...