Gelleråsen 27-28 Augusti

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Nu är det dax för årets Grandefinal med www.banåkning.nu 27-28/8

2dagars med fet tacobuffe utlottning av Bridgestone däck och den senaste balansutrustningen för mc:banana

Sevärdheter som Bäver Niklas från Piteå, Karlevi Brandhed, Sune Mangs och Jussi Björling kommer :banana:tuttar:banana:tuttar:banana

Detta kan vara sista chansen till ett PB i år:tummenupp

Inget dåligt sällskap man hamnade i :hihi:lol

Kan ni ge er på detta blir love:rock

Men först ska jag överleva furuvikreggaefestival.se Rabadab på er reggaelovers:banana:tuttar:banana:tuttar:banana

Jag har hört att Jussi Björling kan bromsa riktigt sent när han väl tar ton......:crash

Kör man i race gruppen får man två heldagar + man kan stanna & köra kvällsträningen på onsdagen, då borde vara man vara förberedd innan sista tävlingen i början September på Åsen:yoparty:yoparty

Hej alla

Nu börjar det dra ihop sig till våran sista körning på Gelleråsen.

Välkommen att köra Måndagen och Tisdagen den 27-28 augusti på Gelleråsen.
Tid på banan 18 x 20-min.
25 deltagare/grupp
Pris 2200:- /mc ink el

- Tll Mekanokonsult visar ett helt nytt sätt att balansera däck på + att alla som vill får prova om ni gör däckbyten under dagarna. Lars har sagt att han balanserar åt all som har behov av detta.

- Med oss på plats finns Bridgestone med förstärkning från England, tag chansen att prata däck

- Lelles Mc finns här under Måndagen & visar & säljer utrustning till mycket bra priser.

Som vanligt lottar vi ut ett set Bridgestone däck & vi kommer att ha ett lotteri där man kan vinna
den nya balanseringen som Tll visar under dagarna.

Sen kan ni ju inte missa buffen på kvällen där Peter kör sina historier om bl a delayspray…

Vi finns på plats från Söndag kväll & vi hoppas att vi kan ge er som bokat box eran nyckel då.
Ni hittar oss vid box nr 12 som vanligt.

Inskrivning från 08.00- 08.30
Förarmöte från 08.30- 08.45
Lunch äter ni när ni vill, vi bryter ej körningen
PÅ kvällen äter vi middag i Pitstop vid 19.00

Pitstop har på Måndag lunch, fika & middag, på Tisdagen finns även frukost

Väl mött
MVH
www.banåkning.nu

Prinsen kommer :fyllisar Om någon spöar han på tacobuffen får ni en riktig Dalawhipass:fakta av mig.

Jiipiieee! Snart måndag! :)

Jag och tjejen har box så är det någon som vill vara med och dela den så finns det 2 platser.
Vi är ganska snälla, oftast iaf., och tar inte så mycket plats. :)

Hur ser det ut med platsåtgången? finns det möjlighet att betala på plats för oss som är dåliga på att planera?

Hur ser det ut med platsåtgången? finns det möjlighet att betala på plats för oss som är dåliga på att planera?

Säg som det är du spanar väderprognos :)

Jag hör av mig på söndag och kollar läget om det visar sig vara uppehåll kör jag gärna mån även tis om regnet är frånvarande. Ringer som sagt på sön och kikar platstillgång och väderprognos!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT