Gelleråsen 18-19 Maj med www.banåkning.nu

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
Hej Alla

Vi hälsar alla som bokat sig till våran körning på Gelleråsen hjärtligt välkomna.

Några hålltider för bandagarna:

Besiktning och inskrivning vid Domartornet längst bort i depån från
07.45-08.30

Förarmöte vid Domartornet
08.30-08.45

Vi kör från 09.00-18:00 i 20 min pass och börjar med medelgruppen, snabb och race
Lunch finns vid banan att köpa och ni äter när ni är hungriga, vi bryter ej för lunch.

Glöm ej att ta med erat KVITTO på att ni har betalat och PDF med våra regler
påskriven.
Tips: Ta med hojen till Domartornet så går inskrivningen fort.

Alla hojar kommer att besiktigas. Kolla så att era däck och bromsar är i bra skick samt att ingen vätska läcker från hojen.

Frukost finns att köpa på tisdag fr. 07:30 vid PitStop Cafe
Vi har som vanligt Taco-buffe på måndagkväll 19.00 vid PitStop Cafe
Anmälan för detta tar vi vid banan.

Med vänlig hälsning
www.banåkning.nu

Last edited:
Enl ISO 9000´s krav på ständiga förbättringar så föreslår jag en kryssruta på kvittot om man vill ha Taco´s eller inte.

Finns det någon som är ifrån Karlstad eller åker förbi där som skulle kunna plocka upp en liten grej så att min hoj startar?

Hoppas vädret blir bättre än väntat!
Äntligen dax för första riktiga bandagen i år, med roligt folk o go öl :D

Om någon får för sig att de vill sälja sin bandag på tisdagen den 19e så hör av er snarast till mig. Race/Licens gruppen! Jag handlar direkt :)
0706964355

Mvh,
Jonas

Ser verkligen fram emot detta. Jag kommer toura ner till Örebro på lördagen för provkörning av lite nya hojar, köra på gocartbana på söndag och sedan blir det åsen :p. Tror jag kunde dela släpvagn med en från Östersund på vägen hem IAF.

Blött!? Usch då, jag som inte har något överdragsställ till skinnstället...
Jag känner att jag kommer ha så grym träningsvärk efter det här... Jag har inte hunnit kört många mil än i år alltså.

Vi kjører den veien fra Norge.....

Ok. Nu har det löst sig för oss så vi behöver ingen hjälp längre.
Men Tack ändå.

Morgan på Sam's Motorcykeldemontering i Karlstad har kört upp delarna vi köpt där till Karlskoga. Helt grymma killar där. En eloge ska de ha.
Hoppas nu bara att det fungerar med prylarna...

I morrn kör vi ner och meckar lite i depån:banana

Hello alla glada banåkare!
Pga förändrade omständigheter så råkar jag sitta med en plats för mycket i medium-gruppen både på måndag och tisdag.
Finns det någon som är intresserad av att köpa platsen så kan ni skicka ett PM eller ringa mig på 0702174536.
Ciao!

Vi er ferdig til og dra!!!
Vi vant i melodi grand prix også!!!!!!!
Og det er national dagen i morgen!!!!
Mandag blir en tung dag.....men vi kjør jo KTM RC 8R.....!!!!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Last edited:
Nu sitter vi i bilen med bara ca 4 mil från gelleråsen :) så snart e de brruuuuuum bruuuuuum *ler*

Woho! Äntligen hemma! Jag tog mig hem! 137mil stod det på tripmätaren när jag rullade in i garaget hemma. Jag är ganska trött nu. Fika lite och sedan blir det snutta kudde. Jag kommer att lägga upp en "touringfilm" från 16:00 passet i medelgrupp. Testade köra med hjälmkameran. Var väldigt trött så blev mest omkörd så ni kanske får se er själv på film när ni brassar förbi mig med touringdäcken ;)

EDIT: Om någon råkade få mig på bild idag (blå r-1 i medelgrupp, svart hjälm) så vill jag gärna se :tummenupp

Härligt kört :tummenupp
Ja det måste varit trötthet för annars hade du inte blivit ömkörd av stoppklossen på stunthojen :näsblod
Samma gäller här om någon har bilder på en röd stuntkawa med pärlemoflakes på. Får gärna post dem :)
Hade jävligt roligt. Fast jag inte hade planerat för att köra på bana.

Jag sitter och kollar om jag ska boka 29-30 på en gång, och köpa däck som inte känns som att man ror runt en träeka runt banan. Sista varven hörde jag hur det smattrade i skärmarna av gummi som flög av från däcken :P

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025