Geggmoppetråden

Men ffs, imorgon är det ju lördag, inte söndag utan lördag :huvet :brinnerup

Edit: Skippa flickidrotten på söndag och var en man och kör lite geggraket ist.. :släppsargen

Icke! För på söndag lockar de med risk för solsken, då äre' italienskt på förmiddagen, och hockeytävling på eftermedda'. :fakta

Men ffs, imorgon är det ju lördag, inte söndag utan lördag :huvet :brinnerup

Edit: Skippa flickidrotten på söndag och var en man och kör lite geggraket ist.. :släppsargen

JAg vill köra söndag fan hade ju planerat söndag :rolleyes:
JD Vi hittar en bana på söndag. Min Skitstövel till arbetskolega mummlade något om endurospår i finaste skick. Ring mig sen JD

JAg vill köra söndag fan hade ju planerat söndag :rolleyes:
JD Vi hittar en bana på söndag. Min Skitstövel till arbetskolega mummlade något om endurospår i finaste skick. Ring mig sen JD

Såja iaf en endurohjälte som inte gått förlorad till den mörka sidan :D that´s my boy :yoparty

Jag ringer dig under dagen, vi spikar körning imorgon, vare sig de haglar eller är jordbävning, samåka mb vitto?

Lalla crossbana på lördagar kan ju cheyerna fortsätta med :tuttar

:glömdet :hihi

Såå då blir det arboga stenenduro imorgon då, me like.. :yoparty

Till alla andra: be there or be tokpipig!! :arsele

Fyfan arboga va the shit, och vi hade skitkul. Mycke sten, men desto mindre snö å skit. Stenhårt kört Matte. Va en riktig kanondag..

Säger bara en sak: alla ni som inte va med idag missade något :arsele

det var fan en helt fantastisk dag idag. sten,lera, vatten. skumma banjolirare och kaffe och kanelbulle, avslutade med motardåka rena drömdagen tanx JD :Bugar

Jiihaaa crossbuss inhandlad. nu är det bara lite meckjobb sen så ska ni får se undervärket :yoparty säger bara 17" aloyds

crap, helgen uppbokad med allt utom geggerier :huvet
inte bra det här, så jag tänkte, för att liva upp nästa vecka lite borde stendal vara givet på tisdag!
nu tar vit till the next level, man kan ju inte bara spela banjo på helgerna heller! :tummenupp

lurades bara!
vart körs det i helgen!? :)

Om allt klaffar så finns det chans att jag, R-matte, Perra och kanske nån mer från v-ås kör på något av Arbogas 2 endurospår. Lutar isåfall med 99,86% säkerhet åt söndag. Avfärd från hällagaraget runt 09.00-09.30. Blir de ändringar flaggar vi här. Kör vi på "tippenbanan" kostar de gratis=billigt :D

Vilka vågar :va

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...