Geggmoppetråden

Årets första Stå-enduro avklarad! :tummenupp

riktigt fint spår i gröndal idag! blandat med ståenduro, en gnutta snöspår, lera å vatten, å lite crossbana!
kanonkul 4/5toasters!

lyckade min vana trogen med en riktig praktvurpa, 12klockade hojen hade vart ascoolt om det hade vart frivilligt, fastnade mellan nån sten/rot med framhjulet å flög över styret, 200an den cheyen landade mjukt å behagligt i en rishög efter att ha slagit mig mellan bena :huvet

funderar fan på å gå till nå sportaffär å prova nån hockeysuppe. det är ju inte första gången man får cheyröst efter att ha umgåtts med 200an

Fräsit Erik! :yoparty Ståenduro is the shit.

Jag och sura-Matte var i Avesta och spottade idag, grymt oväntat dök JD upp med Perra och ytterligare polare, stenhårt!

Svårkört helvete, det var mer träning på att försöka att inte vurpa. Men bra träning!

Fräsit Erik! :yoparty Ståenduro is the shit.

Jag och sura-Matte var i Avesta och spottade idag, grymt oväntat dök JD upp med Perra och ytterligare polare, stenhårt!

Svårkört helvete, det var mer träning på att försöka att inte vurpa. Men bra träning!

Avesta va Rock ´n Roll idag, typ salsgolv :yoparty men var de inte lite skitigt? Jag som hade nytvättad hoj innan vi började åka :rolleyes:

Kiwi filmade ju oss lite idag, känns som att de går fortare än vad de ser ut på film iaf :gnissla men tydligen inte :huvet

gött gry! det är farligt för ens självförtroende att hamna på film :D

Ja verkligen, blev helt knäckt :D bara att gasa mer i fortsättningen..

Ståenduro lät lovande, hoppas på mer sånt. Får ta nån samkörning nästa helg om vädret vill sammarbeta.

Jädrar vad den 200an verkar gå åt bitarna! :D Det där ser onekligen skumt ut, materiafel deluxe.

Ush va ni är duktiga å nöter på. Ska försöka hänga på lite senare fram på våren. Just nu har jag lyckats nöta hål på ena framgaffelbenet, en wheelie och ett nedslag gjorde så däcket krängde av och dubbarna nötte hål diReCkt, suck 4k fattigare

Trelle-fucking-borg, Winter-fucking-friction.

Nej jävla inget. :gnissla

Men nu är dödsraketen skodd med sommargummi, känns oerhört gött. :D

Ush va ni är duktiga å nöter på. Ska försöka hänga på lite senare fram på våren. Just nu har jag lyckats nöta hål på ena framgaffelbenet, en wheelie och ett nedslag gjorde så däcket krängde av och dubbarna nötte hål diReCkt, suck 4k fattigare

Sicket piss...jag trodde nästan du bosatt dig i garaget med autosolen efter den lilla lyxrundan i banjoskogen. :D

Last edited:
jag har meckat styrhöjare på jobbet idag jag! var riktigt bra, tror jag :tungan

nått jag kan tipsa om är att ha hojen på jobbet, arbetsmoralen slår i taket direkkt!

står i valet å kvalet om man ska ta å åka till tema å shoppa nya sulor :va

Söndag - cross - Strängnäs. :fakta

Jordbana som sägs vara lättåkt för oss talanglösa.

Snabb koll...verkar som att de kör folkrace (?) på lördag, och det skall inkräkta på crossbanan, så det blir söndag då med andra ord. :D

http://www.samsmc.se/

/J - apless på att städa efter sandbana :hihi

Last edited:
Söndag - cross - Strängnäs. :fakta

Jordbana som sägs vara lättåkt för oss talanglösa.

Snabb koll...verkar som att de kör folkrace (?) på lördag, och det skall inkräkta på crossbanan, så det blir söndag då med andra ord. :D

http://www.samsmc.se/

/J - apless på att städa efter sandbana :hihi

Ååh sjukt najs, jag lär bli med om allt klaffar (förutsatt att de blir söndag).

Ja fan va avestasanden packar in sig överallt, gjorde rent bakom dammtätningarna på gaffeln, saaatan va sand :gnissla och vill inte ens veta hur nedre länkagelager + svinglager ser ut :glömdet

Jordbana for teh win! :yoparty

en gång för inte allt för längesen bodde jag i ett skabbtorp på en madrass från 80-talet ca 400m från banan, tillsammans med 30svettiga grabbar + holmudd å pia. mycket mysigt :glömdet

Last edited:
Dina seKsuella preferenser är inte intressanta här kanske Erik. :fakta :hihi

JD - Hårt. Sand är bara ett jävla påhitt, svindrygt att köra dödsraket i, svindrygt att göra rent efter.

Så vad händer i helgen då? Blire strengnes elle? Monterade ju hastighetsmätare på GG:n idag, så jag ska veta hur galet fort de går i skogen :crash :3freak

G h e y - jag är dubbelbokad i vanlig ordning, hockeytävling på söndag (fränt dock), så det blir cross med Sura-Matte imöra, kan bli Arboga...kan bli Arlanda, vad är ni sugna på boys?

Crosspojkarna häromkring siktar på Strängnäs på söndag iaf.

G h e y - jag är dubbelbokad i vanlig ordning, hockeytävling på söndag (fränt dock), så det blir cross med Sura-Matte imöra, kan bli Arboga...kan bli Arlanda, vad är ni sugna på boys?

Crosspojkarna häromkring siktar på Strängnäs på söndag iaf.

Fan också, de va obra. Jag som bara kan köra söndag, och ingen annan verkar kunna :huvet har sjuk körabstinens, måste ut å vrida rulle snart..

Matte, svik mig inte nu :D :tuttar vi kör på söndag?

Nån annan som ska köra söndag?

Jag och Sura-Matte kör Arlanda imöra. :)

Men ffs, imorgon är det ju lördag, inte söndag utan lördag :huvet :brinnerup

Edit: Skippa flickidrotten på söndag och var en man och kör lite geggraket ist.. :släppsargen

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar