Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Coola Ola skrev:Ytterligare en anledning till att bjuda mig på äppelpaj till våren då!
Kom på en grej till men det kanske är för sportigt eller för dyrt? Iaf, åka skridskor tyckte jag var skitkul när jag var liten så det kan ju vara en idé.
Halogen skrev:Tv-spel? Det hade jag kört på. Kanske svårt att lösa om man inte har attiraljerna (eller intresset) dock.
Neb Jones skrev:PS. Bra gjort av dig att avsätta tid till lilltjejen!
Nienna skrev:Har en 10-åring, en 8-åring å en 6-åring, (4-åringarna räknar vi inte med nu....)PYSSEL! Det funkar alltid. Köp en stor burk med pärlor och plattor på clas ohlsson, köp magneter, köp lim. Gör pärlplattor och (...)
Mvh Linn
ft skrev:Jag skulle kört på tekniklego. Det borde alla småtjejer få leka med! Alla barn, killar som tjejer, är en giltig ursäkt för att bygga med lego.![]()
Markus skrev:Snatta?
Clara skrev:jag har ett mentorsbarn via malmö högskola(jag går där alltså, inte hon) som jag träffar en gång i veckan.
floodi skrev:Vad innebär det , är det nått barn som har svårigheter med saker o ting
eller har nån sjukdom eller nått som du tar hand om typ då , eller
är det ett fullt friskt barn ?
Kanske är korkad fråga men jag undra iallafall.
Zita skrev:Ta med henne till ett katthem, dom brukar alltid behöva hjälp med något.
Kanske ni kan hjälpa till o städa eller ge katterna mat eller bara sitta o gosa med dom. De flesta barn brukar tycka om djur och där får de känna att de kan hjälpa till också.
Lycka till
HahahahahaGustav1 skrev:Slentrianheila?
Zee skrev:Om ni har tillgång till Playstation2 så kanske Tekken kan vara ett alternativ. Intensivt, blodigt och med goa ljudeffekter!![]()
Clara skrev:troligen har vi inte det. här hos mig har vi bara xbox och även om hon får ett i julklapp så misstänker jag att det kommer stå hos hennes mamma i ystad...men vi kanske ska testa lite spela på gamla xboxen iallafall...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |