ge mig tips på underhållning för en 8-åring!

Har du smink?
Varenda liten tjej jag har träffat hittills älskar att pyssla med smink o hår. Ha en liten skönhets salong och måla naglar o grejer (de tar tid o torka hehe) lägg upp håret i papiljotter (tar oxå lååång tid :hihi). Vet inte ur mycket tjejkrams du har tillgodo hemma...jag har massor..skicka hit ungen :)
men hon kanske e undantaget till regeln..hoppas inte :gnissla

Du behöver inte ha världen späckade schema heller, det blir lätt så att man skall överträffa sig själv varje gång sedan :näsblod.
Lycka till!

Halogen skrev:
Då blir det Soul Calibur 2 istället, förmodligen ett av världens bästa spel. :tummenupp

soulcalibur210.jpg

Förutsatt att du, som jag, inte har några problem med att spela spel där man sticker gigantiska svärd i motståndaren tillsammans med en åttaåring. :hihi

nej sånt tror jag hon är ganska van vid, men jag vet inte, jag får göra lite undersökningar vad gäller det kanske.

Nursey skrev:
Har du smink?
Varenda liten tjej jag har träffat hittills älskar att pyssla med smink o hår. Ha en liten skönhets salong och måla naglar o grejer (de tar tid o torka hehe) lägg upp håret i papiljotter (tar oxå lååång tid :hihi). Vet inte ur mycket tjejkrams du har tillgodo hemma...jag har massor..skicka hit ungen :)
men hon kanske e undantaget till regeln..hoppas inte :gnissla

Du behöver inte ha världen späckade schema heller, det blir lätt så att man skall överträffa sig själv varje gång sedan :näsblod.
Lycka till!

jo, det tror jag ioförsig hon skulle tycka var kul och smink och krimskram har jag så det räcker och blir över. sen blir det lite så att man vill göra lite käcka saker som föräldrarna tänker "oh va bra" om, inte sminka sig, shoppa och spela tvspel där man mördar varandra varenda gång. men vafan, nån gång får de allt ta. :4skrika

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT