Ge mig tips på black metal

• Thread starter Thread starter Solid snake
  • Start date Start date
mb skrev:
Värst vad du var uppe tidigt idag, solid.

Nackdelen med nätradio är att det är så kasst ljud...

Joo, har vänt dygnet nu. :)

Nu vaknar man 4 på morgonen istället för 4 på eftermiddagen. :hihi

Men där finns en liten ruta som det står high band i eller nåt som man kan kryssa i och vips så har du bra ljud. :)

Solid snake skrev:
Joo, har vänt dygnet nu. :)

Nu vaknar man 4 på morgonen istället för 4 på eftermiddagen. :hihi

Men där finns en liten ruta som det står high band i eller nåt som man kan kryssa i och vips så har du bra ljud. :)
Så dagen är sen för dig och tidig för mig alltså? Otroligt... Skaffa en sysselsättning eller nåt ;)

Koldbrann, Nifelheim, Nargaroth, Bestial Mockery, Bewitched är väl inte black men bra ändå, lika med Unleashed. Ska se om jag kommer på fler.

mb skrev:
Så dagen är sen för dig och tidig för mig alltså? Otroligt... Skaffa en sysselsättning eller nåt ;)

Jepp, ska söka jobb senare idag, får väl se hur det går. :gnissla

An3Azz skrev:
Koldbrann, Nifelheim, Nargaroth, Bestial Mockery, Bewitched är väl inte black men bra ändå, lika med Unleashed. Ska se om jag kommer på fler.

DC running, tackar för tipsen :) , hade väl hört det mesta iofs. ;)

Solid snake skrev:
DC running, tackar för tipsen :) , hade väl hört det mesta iofs. ;)

Ska gå igenom mina 9000+ mp3:or och leta fler åt dig. Hört Red harvest? Hate eternal, det är ifos mer dömetall än Black. Blodsrit kanske funkar? Unlord funkar nog.

An3Azz skrev:
Ska gå igenom mina 9000+ mp3:or och leta fler åt dig. Hört Red harvest? Hate eternal, det är ifos mer dömetall än Black. Blodsrit kanske funkar? Unlord funkar nog.

NO! Min HDD är full. :gråta

Jag vill inte ta bort något. :(

Jo, ska tanka när jag har plockat bort lite från HDD:n. :gnissla

Chris Ash skrev:
Bara för att det inte låter som det en gång gjorde så är det inte döds? Jämför tex Led Zeppelin med dagens heavy metal, Aretha Franklin och Stevie Wonder med dagens soulband, Little Richard och Will Harrison med dagens RnB. Det kallas utveckling.
Om ett band låter mer som säg power än döds (bara för att ta ett exempel), varför ska det då kallas döds? Det finns ingen rimlig anledning till det då det inte uppfinns någon ny stil, bara övergår till en annan redan existerande sådan.

Kom på en grej :D man skulle kunna kalla CoB för BlackPower :D Powermetal med inslag av blackmetal sång.

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back