GE FAN I att köra på fel sida av vägen!!

Darwin hade rätt, men tyvärr händer det lite för ofta att de som sållar ut sig själva gör det på bekostnad av andra... man kör bara inte över i någon annan körfält med mindre än att man kan väja eller stanna för det som (kanske i hög hastighet) kan tänkas dyka upp där. Lika lite som man gör omkörningar vid backkrön eller liknande.

Ska man köra fort, så får man också ta ansvar för det fullt ut.

Äh vaffan. Sköt dig själv. Jag kör väl hur jag vill. BMW-hojjar är förbannat svårstyrda (precis som att motarder gärna går upp på bakhjulet) så jag brukar köra lite på andra sidan i högerböjjarna. Dock har jag full kontroll, så lägg dig inte i. Något kul måste man få ha :yoparty :D

Nu ikväll körde jag en lite tur på norrsidan av Stockholm och avslutade det i Vaxholm genom att åka bogesund. Vet inte hur många gånger jag har råkat ut för förare mestadels till sporthojar tyvärr som kommer alldeles för fort att de kommer över på andra körfältet! Jag struntar i hur fort eller långsamt alla kör på bogesund men ge fan i att skrämma slag på andra i sitt körfält.

Visst man kan diskutera i oändlighet men faktum kvarstår att vissa kör verkligen över sin förmåga, så ni som känner er träffade varför inte boka in er på en riktig bana utan en massa mötestrafikanter, träd mm innan ni kör ihjäl er! :tummenupp

Det är bara en tids fråga innan detta kommer hända på bogan....

http://www.machovideo.com/article.php?article=4964

Undrar om föraren skulle göra en häftig video för att lägga ut på nätet?
Rent definitionsmässigt kan man inte kalla det för en "olycka" utan snarare ett helt förväntat "resultat"...

Det har varit uppe på nyheterna om hur ungdomar gör värre och dummare saker bara för att spela in filmer att lägga upp på YouTube och liknande sajter...

Jag är förövrigt också jävligt trött på sporthojar och motarder som inte klarar av att köra på sin sida av vägen...

Darwin hade rätt, men tyvärr händer det lite för ofta att de som sållar ut sig själva gör det på bekostnad av andra... man kör bara inte över i någon annan körfält med mindre än att man kan väja eller stanna för det som (kanske i hög hastighet) kan tänkas dyka upp där. Lika lite som man gör omkörningar vid backkrön eller liknande.

Ska man köra fort, så får man också ta ansvar för det fullt ut.

Sporthojar är som magneter för idioter. Jag tycker att man allt oftare ser sporthojar göra riktigt dumma saker och olycksstatistiken är en symptom för detta.

Som exempel: förra vecka såg jag en sporthoj på sveavägen som körde utanför kön, på fel sida om refug vid ett övergångsställe, MED mötande trafik!
Då undrar man vafan killen tänkte på egentligen...

Fick höra från en kollega hur en kompis till honom hade kört ihjäl sig på en sporthoj och jag frågade om killen var den försiktiga typen eller om olyckan inte kom som någon överraskning så fick jag svaret att "olyckan inte kom som någon överraskning"...

Tyvärr är de riskbenägna helt oemottagliga för information och argument tills de helt enkelt blir gamla nog att förstå och se risker...

Äh vaffan. Sköt dig själv. Jag kör väl hur jag vill. BMW-hojjar är förbannat svårstyrda (precis som att motarder gärna går upp på bakhjulet) så jag brukar köra lite på andra sidan i högerböjjarna. Dock har jag full kontroll, så lägg dig inte i. Något kul måste man få ha :yoparty :D

Å fan inte trodde jag att GS var sporthoj utan en offroad eller är det sportoffroad?:D

He he jag kan inte köra på bakhjulet är för framtung! :tungan

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back