Gbg-varvet, skall du?

Hultan skrev:
Gött att höra att man har lite fans i alla fall :)

@ Alla andra:
Är det seriöst inga andra som skall springa, vilka 40.000 är det då?! :va

Slörövar! :blah
;)

Vafan, har man hoj behöver man ju inte springa. Usch, va jobbigt.

Klart man springer varvet :tummenupp

Men som sagt det är väl dags att börja röra på benen nu...snart 2 månader kvar :gnissla

Jävla pissväder :huvet

/BW

Black-Wolf skrev:
Klart man springer varvet :tummenupp

Men som sagt det är väl dags att börja röra på benen nu...snart 2 månader kvar :gnissla

Jävla pissväder :huvet

/BW

Det räcker att man tar en liten löptur nån vecka innan så kommer man runt innan skymningen faller. :wiggle
Man kan väl värma upp med några pilsner och sen kan de som inte springer ha drickastationer utmed rundan så man inte törstar ihjäl. :fyllisar

Last edited:
Hultan skrev:
Gött att höra att man har lite fans i alla fall :)

@ Alla andra:
Är det seriöst inga andra som skall springa, vilka 40.000 är det då?! :va

Slörövar! :blah
;)
nej, jag håller med Janoshki-Jonaz......

Betalar inte för min avrättning... OM jag springer GBG Varvet så kommer jag dö.. jag har ju värdens Mc kondis! men om dom kommit på nån sån medicin som gör att man får superkondition av att ta ett piller eller så... så ska ja springa gbg varvet naken :3freak

(blev det fart på raketforskar Mark nu??)

Jag skulle gärna springa varvet!

Förmodligen inte det här året dock. Behöver nog mer än 2 månader på mig att få upp min kondition så mycket. Men man kanske ska ge det ett försök.

Hur ofta löptränar ni som ska springa? Hur långt springer ni? Får man inte ont i benen av att springa 2 mil på hårdaste vägen i staden?

Jag brukar köra taxi den dagen. Är ofta bröllop och sånt då. Då har man Varvet att tacka när man måste köra runt heeeela stan för att ibland bara komma nån km. fågelvägen :tungan

Miss_O: Fart på mig? Skulle isåfall vara för att ta bort alla dina porriga inlägg man hittar här på sh precis överallt :7peta

Mark skrev:

Förmodligen inte det här året dock. Behöver nog mer än 2 månader på mig att få upp min kondition så mycket. Men man kanske ska ge det ett försök.

Hur ofta löptränar ni som ska springa? Hur långt springer ni? Får man inte ont i benen av att springa 2 mil på hårdaste vägen i staden?

Jag brukar köra taxi den dagen. Är ofta bröllop och sånt då. Då har man Varvet att tacka när man måste köra runt heeeela stan för att ibland bara komma nån km. fågelvägen :tungan

Miss_O: Fart på mig? Skulle isåfall vara för att ta bort alla dina porriga inlägg man hittar här på sh precis överallt :7peta
Nja, inte vill du ta bort den lilla porr vi har va... :va

Miss_Orchidee skrev:
Nja, inte vill du ta bort den lilla porr vi har va... :va
Nu tycker jag att vi ska hålla oss till ämnet. Sex och raketforskare finns det plats för i Spam- och Historietråden.

Jag ska ner till gymmet och löpa så långt jag orkar på springbandet nu, eller iaf nån kilometer... :rolleyes:

Mark skrev:
Nu tycker jag att vi ska hålla oss till ämnet. Sex och raketforskare finns det plats för i Spam- och Historietråden.

Jag ska ner till gymmet och löpa så långt jag orkar på springbandet nu, eller iaf nån kilometer... :rolleyes:
fan, jag borde med träna....men inte just idag....

Mark skrev:

Träna är tramsigt, det räcker med den benträningen man får av att gå i trappor. Kommer få bättre tid denna gången när jag flyttat till ett hus utan hiss. :näsblod

Jag hoppar på Bagerahs och Skrutten och Blommans planer på uteservering som hejarklack till Hultan :)

Mark skrev:

Har inte börjat att träna än :(

Men som Hultan skrev så tar man ju sig runt på ett eller annat sätt.

Ett tips är dock att försöka få till någon längre runda innan, typ 15 km så att du får en känsla för längden på loppet, klarar du 15 km så går resten på ren tjurighet :mad:

Gjorde tyvärr misstaget att inte springa längre än 10 km inför mitt premiärvarv...och de första 12 km gick kanon :) Sen kom en vägg och ställde sig i vägen...

/BW

Mark skrev:

Två månader räcker lätt för att komma i tillräckligt god form. Börja med att sluta röka. Du måste ju inte springa på under två timmar första gången, liksom.

Frestande att göra det här till en liten utmaning för alla "latmaskar" på SH...

Fast jag kanske ska somna om igen istället.. :rolleyes:

bagerah skrev:
kanske e bättre att göra om listan till en över vilka som tänker sitta och titta på... :yoparty

Ni som tittar på kommer ni tillhandahålla öl, spetsad sportdryck och snus till oss som springer? :öl

JoJoman skrev:
Ni som tittar på kommer ni tillhandahålla öl, spetsad sportdryck och snus till oss som springer? :öl

klart vi gör! nån speciell årgång ni vill ha i era svampar?

@blomman
du glömde skruttan!

personligen har jag ingen aning om vad det är för dag eller vad jag kommer att göra då...så det där med listan var från min sida menat lite som ett skämt..

bagerah skrev:

@blomman
du glömde skruttan!

personligen har jag ingen aning om vad det är för dag eller vad jag kommer att göra då...så det där med listan var från min sida menat lite som ett skämt..

Ja, det krävs inte mycket för att väcka listfanatikerna här på sh...

bagerah skrev:

@blomman
du glömde skruttan!

jag gjorde den bara för ja trodde mark skulle störa sig på den ju ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT