Gazza lördag ??

Gutt gazz som Gixxer11k-Micke missade - massa kaffe å diskussion med rullatorinnehavnde fika-proffs (de verkade veta vem du är Micke :va )
Jeje – Perstorpsbor som skrämde mig till armsvett visade sina färdigheter i Chicken race på 70-väg (jag förlorade o tvingades väja :huvet )
Tackar deltagarna för en trevlig dag :yoparty

Robz skrev:
Jeje – Perstorpsbor som skrämde mig till armsvett visade sina färdigheter i Chicken race på 70-väg (jag förlorade o tvingades väja :huvet )
:yoparty

det måste ha vatt när jag fick motvind o hojen inte palla...hehe missade din lilla uppvisning av chicken race totalt.... tack för en bra runda :banana

jag tackar också för årets första gazz me de gamla rävarna.. man har tappat lite av stinget.. efter fikat kände ja för första gången när jag kört att de kanske gick lite för fort..(bättre o dra hem o få mer vila inför nattskiftet) liksom hallå :kocko (bimbo) va ..VA!?! De gick ju inte alls fort jämnfört me förra året eller för förra ;) hah.. ajja man blir väl hetare snart... Tack alla som va me för en trevlig tur i vindarna! :yoparty

Back