Gazza lördag ??

Gutt gazz som Gixxer11k-Micke missade - massa kaffe å diskussion med rullatorinnehavnde fika-proffs (de verkade veta vem du är Micke :va )
Jeje – Perstorpsbor som skrämde mig till armsvett visade sina färdigheter i Chicken race på 70-väg (jag förlorade o tvingades väja :huvet )
Tackar deltagarna för en trevlig dag :yoparty

Robz skrev:
Jeje – Perstorpsbor som skrämde mig till armsvett visade sina färdigheter i Chicken race på 70-väg (jag förlorade o tvingades väja :huvet )
:yoparty

det måste ha vatt när jag fick motvind o hojen inte palla...hehe missade din lilla uppvisning av chicken race totalt.... tack för en bra runda :banana

jag tackar också för årets första gazz me de gamla rävarna.. man har tappat lite av stinget.. efter fikat kände ja för första gången när jag kört att de kanske gick lite för fort..(bättre o dra hem o få mer vila inför nattskiftet) liksom hallå :kocko (bimbo) va ..VA!?! De gick ju inte alls fort jämnfört me förra året eller för förra ;) hah.. ajja man blir väl hetare snart... Tack alla som va me för en trevlig tur i vindarna! :yoparty

*/ ?>
Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Back