Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kenya skrev:2624186Har michelin PP i fram och metzeler M3 ibak...
Kan bara säga att M3 inte är något att rekomendera. Livslängden är dålig kontra fäste. Dessutom "varnar" inte däcket innan det släpper.
Michelin PP tror jag på. Blir nog 2ct nästa år...
Håller med dig till fullo! Har dessa på Duccen och dom funkar dessutom alldeles utmärkt på bana. Har fått ut ca 700 mil på mina PP 2CT nu. I detta ligger 3 heldagar på Knudan och 2 på SRW samt en massa söndagar på SRW.icko skrev:2624282Kör på Michelin PP 2ct.
Har fått starkt förtroende för de sulorna, greppar bra i vått o torrt, kalla som varma. Dessutom hyffsad livslängd!!
Fürstenhoff skrev:2624259Prova Dunlop Qualifier och du kommer att ändra dig!!![]()
/Fürstenhoff.
Swedie skrev:2624006Ja, vore kul och veta vad för däck ni kör på. Svara generellt däckmärke i pollen, men ge gärna mer detaljerat svar som svar i tråden.
Själv enda jag kommer ihåg jag kört med på gata som funka bra är Bridgestone BT010-12, Michelin Pilot Power. Rena gatdäck, alltså vi pratar inte racegodkända DOT-däck yada. Vanliga däck, menade för gata.
Låt höra![]()
Ok!Fürstenhoff skrev:2630969Skulle vilja säga ALLT!!
Qualifier är ett renodlat gatdäck som har enormt snabb uppvärmnings förmåga (likt Michelin 2CT) men i mina ögon med super prestanda!!
Körde just detta däck på ökända Nürburg ring denna sommar (2006) med det resultatet att jag var under rekordtiden på denna bana (läs-väg) vid flera tillfällen utan att någon gång få ett enda otäkt släpp, däcket kändes enormt bra & kontrolerat i alla situationer!!
Körde även 90mil i race tempo på ett och samma däck set på Nürburg ring utan att däcket tappade sin förmåga & tempo varför åtminstonde jag kommer att fortsätta med just dessa däck på våra gatmoppar tills dess att Qualifier2 kommer ut på marknaden denna vår!!
Så fort butiken öppnar 1 januari kommer vi att sälja 10 set av dessa däck till 10 olika gatåkare för ett sjukt lågt pris, detta för att få 10 olika oberoende komentarer ang detta däck i stället för mina, tidningars & testförarares lovord ang detta däck!!
Fürstenhoff.
aBuseMe skrev:2632889Vad är skillnaden mellan "PP 2CT" och "det vanliga Pilot Power"?
Big D skrev:26329002ct har en mjukare gummiblandning på skuldrorna (läs kanterna) för bättre grepp.
Kor oxa pa 2CT, men varfor skulle 2CT halla langre an vanliga PP?majtii skrev:2624342
Marginell skillnad och 2CT håller längre.
Fürstenhoff skrev:2630969Skulle vilja säga ALLT!!
Qualifier är ett renodlat gatdäck som har enormt snabb uppvärmnings förmåga (likt Michelin 2CT) men i mina ögon med super prestanda!!
Körde just detta däck på ökända Nürburg ring denna sommar (2006) med det resultatet att jag var under rekordtiden på denna bana (läs-väg) vid flera tillfällen utan att någon gång få ett enda otäkt släpp, däcket kändes enormt bra & kontrolerat i alla situationer!!
Körde även 90mil i race tempo på ett och samma däck set på Nürburg ring utan att däcket tappade sin förmåga & tempo varför åtminstonde jag kommer att fortsätta med just dessa däck på våra gatmoppar tills dess att Qualifier2 kommer ut på marknaden denna vår!!
Så fort butiken öppnar 1 januari kommer vi att sälja 10 set av dessa däck till 10 olika gatåkare för ett sjukt lågt pris, detta för att få 10 olika oberoende komentarer ang detta däck i stället för mina, tidningars & testförarares lovord ang detta däck!!
Fürstenhoff.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT