Och du tror på fullaste allvar att de fåtal lyckliga inbjudna som fick bevittna underverket, dvs första uppstarten, skulle vara så pass respektlösa mot byggherren själv?

Kom igen, nog för att vi tetas med dig i tråden men vafan!
Men är du orolig över just själva rastlösheten hos besökarna så har jag en idé: Man skulle kunna göra en temadag, "öppet hus hos johansson"

Alla tar med något roligt kuriosa och på så sätt finns det gott om underhållning att gå runt på medan du fokuserar på motorn och blir lämnad ifred

Jag kan lira säckpipa, och när du tröttnat på att motorn jävlas så kan vi dra fram din nyckelharpa och ta en duett!

Sen så tror jag som sagt inte att rastlöshet blir ett problem, de som asar sig upp till dig för att kolla uppstart skulle dels vara för intresserade för att bli uttråkade (och antagligen för att vilja ägna uppmärksamheten åt ett annat håll också, så där sprack temadagsidén) och dels hysa för stor respekt gentemot dig för att över huvud taget våga gnälla när du i din stora ynnest nu bjudit in dem till en sådan stor dag
Jag förstår dock helt att du inte vill ha en drös otåliga amatörer i flock runtomkring när det ska till, men det hade varit fett att få vara med... All I'm sayin'...