Gasssa för bövelen det går för sakta.

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Last edited:
Snygg nedväxling i första klippet 1.52 :D:gnissla

I övrigt skulle jag nog köpa en riktig kamera istället för den där, ser ut som det är filmat med en av dom första kameramobilerna :banana

Äh vafan så farligt är det inte, kolla efter en beggad contourhd eller en gopro hd, borde väl gå att hitta för runt tusenlappen nu - värt pengarna om du vill filma lite turer :tummenupp

Ha ha, kollade lite på den första filmen. Hajade till när du passerade järnvägen första gången, det är ju utanför Bollebygd, kurvan i svackan är go. Jag tycker det ser helt okej ut:)

orka inte kolla på hela, men tycker att du kör jävligt mysko?

gasar på som fasen sen släpper av utan anledning växlar ner och ligger på höga varv och fiser om nån bil.. drar på.. släpper av.. ligger på skyhögavarv och cruisar osv.. ??

orka inte kolla på hela, men tycker att du kör jävligt mysko?

gasar på som fasen sen släpper av utan anledning växlar ner och ligger på höga varv och fiser om nån bil.. drar på.. släpper av.. ligger på skyhögavarv och cruisar osv.. ??

heh , tänkte på det jag med , verkar gilla att köra på varvstopp iaf , eller går en 1k kubikare inte bättre än sådär så man måste spetta ner både en å två gånger för att flösa på lite ?

(orkade inte heller kolla hela,vart lite illamående av kamerarörelsen)

Är du säker att det är 1000cc :tungan du kan no luska ut cc för man ser mätarna tror det är 3gånger, även vad det är för hoj o denna mätaren fanns på tror det är i 2-4 år av årsmodeler av hojen :tungan

Har förviso byggt ihop hojen av org delar så den ser väldigt org ut, men mitt gammla bygge med 998cc är inte klart på långa vägar.

.

gissade på 1000 kollade bara texten under din avatar :)

nog en rätt bra ide och fast montera kameran nånstans... eller kanske på bröstet/axel ... posta på du dina filmer ingen tvingar oss att kolla :tummenupp samt att du kan få lite feedback på dom :)

Ta av allt krimskrams som du har på nyckelknippan så slipper du tråkiga repor.. Bara ett tips :tummenupp

Brukar ta av startnyckeln för vet att alla nycklar far runt, men tråkigt o tappa nyckeln sen när man inte kör så tycker det är säkrare att ha dom i en klunga :)

Ser bra ut, dags att filma en bombrepa! Allegatan på varvbryt och ett varv på stora torget kanske?:banana:crash

Haha torrgasa på allegatan en solig lördag eftermiddag hade roCkat på film :yoparty

Haha torrgasa på allegatan en solig lördag eftermiddag hade roCkat på film :yoparty

En våt dröm :tungan sex i mina öron med en rad4a på varvbryt genom :kär har redan gjort men på E4an men hade ingen kamera :gråta nästa gång är det genom stan :rolleyes: ska göras om o denna gången sitter kameran i beredskap fulladdad som startar med ett klick :brynad

Imon ska det gasas satan.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!