Gasolina - stunt...

På plussidan ( deras ) så bor de i ett varmt land, har råd med nya motorcyklar, får fett med brudar för att de är coola & har lite deg. Inte lär de ligga sömlösa & tänka på att avrätta skenförsäkrare heller. Eller att ngn köper en literhoj som första hoj " som de ändå inte klarar av"..

Men stuntkunskaperna var det skralt med..

porec skrev:
vilka coola stunt..!!! mina nya idoler... hehe.. varför slösar man äns pengar på hjälm när man är så bra som dom och inte änns använder den... :hihi

Varför slösa pengar på en sporthoj när dom kör som moppefuckon?

Feta nya trick, eller vad sägs om att ta av sig linnet när man kör, eller stå på fotpinnarna och köra.:rofl Musiken var grym.:banana Filmen får mig att känna mig grym på stunts, jag tror nämligen att jag skulle kunna stå upp på fotpinnarna och hålla balansen i flera minuter.:squid

Shit asså... Matti får se upp!
Vart kan man köpa en såndär "outlawbakoframkeps"?
Bulan bak på vänster sida av hojen. Är det för att kompensera för runkmuskeln på höger sida?

tarmac skrev:
Shit asså... Matti får se upp!
Vart kan man köpa en såndär "outlawbakoframkeps"?
Bulan bak på vänster sida av hojen. Är det för att kompensera för runkmuskeln på höger sida?
hahaha

fy fan, asså ja säger en sak :moppefuckon!
å så den där musiken..., herregud.. :huvet

Mr EmCom skrev:
hahaha

fy fan, asså ja säger en sak :moppefuckon!
å så den där musiken..., herregud.. :huvet
mmm... skrämmande att dom inte avlivas vid tidigare ålder

MOHAHAHAHAHAHAHA.. :hihi :lol :4skrika :rofl

men men, vad kan man förvänta sig av sånna där figurer som lyssnar på den där sortens "musik" :va :gnissla

Nu vågar jag definitivt lägga upp mina stuntfilmer. :lol

Alvarligt, det känns som de gjorde detta som ett skämt, säg att det är så snälla... :brinnerup

dom lägger ribban ganska lågt iallafall! :tummenupp

vem tror ni blev mest förvånad över att motorcykeln gick upp på bakhjulet förresten?
1han som körde. eller 2hans då vita ,nu mer bruna kallingar?

Verkar bara vara jag som gillar låten...nej, jag skämtar inte.

Men filmen var dock kass, fast underhållande :)

Back