Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Casca skrev:Hade inte de gamla Indian-cyklarna gasen på vänster sida ?
Vill minnas jag läst det nånstans, kanske bara en skröna som så mycket annat..
//J
Mattiaz skrev:Jupp, det stämmer bra det! Bla. vet jag att det var så på mcpolisernas hojar i Usa, bla för att de skulle kunna ha högerhanden fri för att skjuta med från hojen![]()
![]()
+
= 
Silwer skrev:det är väl en hjärnskada att man blir vänsterhänt![]()
Hmm, har för mig att jag läste ngn gång att det hade med ögonen att göra...?Mattiaz skrev:Japp... dock en mikroskopiskt liten sådan.
Nja. Du kan se vilket öga som är dominant genom att peka på en punkt och sen blunda med ett öga om vart annat. Det öga där du har fingret kvar på punkten är dominant. Detta är inte ett vattentätt sätt att kolla om man är höger- resp. vänsterhänt. Finns många högerhänta med ett dominant vänsteröga och tvärt om. För mig funkar dock detta. Mitt vänstra öga är dominant.Spiken skrev:Hmm, har för mig att jag läste ngn gång att det hade med ögonen att göra...?![]()
Zormin skrev:Nja. Du kan se vilket öga som är dominant genom att peka på en punkt och sen blunda med ett öga om vart annat. Det öga där du har fingret kvar på punkten är dominant. Detta är inte ett vattensäkert sätt att kolla om man är höger- resp. vänsterhänt. Finns många högerhänta med ett dominant vänsteröga och tvärt om. För mig funkar dock detta. Mitt vänstra öga är dominant.
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!