Faster
Snabbare än du!
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1997...oryZ6708QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Ja men ärligt, hur fet är inte denna
Ja men ärligt, hur fet är inte denna

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

ja jävlar, om jag hade haft pengar så hade jag inte tvekat på att köpt den![]()
Någon som vet ifall det finns privatägda nsr500 4-cylindriga?
Förutom Rossi så lär Criville i alla fall disponera den han tog sin titel på samt att Kenny Roberts den äldre har ngn av de Yammor han tog VM med.ja jävlar, om jag hade haft pengar så hade jag inte tvekat på att köpt den![]()
Någon som vet ifall det finns privatägda nsr500 4-cylindriga?
Förutom Rossi så lär Criville i alla fall disponera den han tog sin titel på samt att Kenny Roberts den äldre har ngn av de Yammor han tog VM med.
Annars är det väldigt tunnt med riktiga moderna fabrikare, man vill inte att de sprids ut utanför fabrikernas kontroll och därför går de ett väldigt sorgligt öde tillmötes när säsongen är över.
NS 500 V gick att köpa i slutet av 90 talet för den som hade råd, list priset i Sverige -97 var strax under miljonen om jag minns rätt, den fanns med i det årets bikekatalog.
Jag har hört att knappt 50 styck av den hojen tillverkades totalt.
Doohan har väl en NSR V4:a också.
Väldigt coolt med denna hoj insprängd i Hondabladet bland Goldwings och annat.
Den som säljs här är dock en fullfabrikare, inte en "vanlig" produktionshoj.![]()
Axxexs du som har koll, vad är det för förgasare?
Anonsen anger "Keihin PJ short type" men jag får inte ihop utseendet med en PJ-40![]()
vad hade den vanliga produktionshojen för motor? var det samma? med v-:an så låg den på över 200hp har jag hört, kan det stämma?
.
En bild på förgasarna som Honda andvände tom 2002 i 250GP VM. Sen kom det en uppdatering 2003. Ett set sånna kosar 13k euro att leasa en säsong..![]()

En bild på förgasarna som Honda andvände tom 2002 i 250GP VM. Sen kom det en uppdatering 2003. Ett set sånna kosar 13k euro att leasa en säsong..![]()
Dra åt Fågelsjö, va fan, är dom gjord i diamant eller? Varför kan dom ta så mycket för? Är det bara för att dom kan eller är det något superduperspeciellt med föggarna?
Rossi fick väll en när han vann nått år?![]()
NS 500 V gick att köpa i slutet av 90 talet för den som hade råd, list priset i Sverige -97 var strax under miljonen om jag minns rätt, den fanns med i det årets bikekatalog.
Jag har fortfarande bilderna från Bikekatalogen på näthinnan, helt vita var hojarna och minns jag inte helt fel stod det att ett omfattande reservdelskit ingick i priset![]()
Det är samma som RS125 och RS250, kommer med olackade kåpor och reservdelskit med t ex massor av kolvar.![]()
Att han INTE fick hojen han vann med 2001 var väl en av anledningarna till att han lämnade Honda? I alla fall enligt hans memoarer så lovade Honda hela tiden att han skulle få hojen men han fick den aldrig.
Om jag inte minns helt fel var det väl West Honda som hade Rossis -01:a under -02 säsongen? Jag tror det var meninge att han skulle få hojen efter att West fick RC211V men enligt memoarerna fick han den aldrig.
Jag har fortfarande bilderna från Bikekatalogen på näthinnan, helt vita var hojarna och minns jag inte helt fel stod det att ett omfattande reservdelskit ingick i priset![]()
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|