Tändstift för 400kr/st![]()
Var kan man hitta dem så billigt?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tändstift för 400kr/st![]()
Var kan man hitta dem så billigt?![]()
Nä, vi klämmer bara ut 269 spänn stycket. Som hittat!2827157Inte hos Rollers däck i varje fall , OEM stift nippondenso nånting
Teddy skrev:Fint besök i garaget. Mr Tracktimer var förbi och förärade mitt enkla garage med ett besök. Han fick med sig lite verktyg för att jobba på sin nya baby. Kinky stuff indeed.
Nä, vi klämmer bara ut 269 spänn stycket. Som hittat!
Vad har du alla dessa hinkar till?
Jepp, tackar så mycket för det! Fortsättningen på historien är dock inte lika kul...Fint besök i garaget. Mr Tracktimer var förbi och förärade mitt enkla garage med ett besök. Han fick med sig lite verktyg för att jobba på sin nya baby. Kinky stuff indeed.
Jepp, tackar så mycket för det! Fortsättningen på historien är dock inte lika kul...
Jag åkte till garaget igår och såg till min besvikelse att den "lock-nut" jag måste få bort för att kunna klyva motorblocket var ca 2 mm mindre än den minsta nyckeln jag lånade. Så för att göra något tog jag fram avdragaren (också Teddys) och började gänga på den på svänghjulet (som inte liknar ett vanligt svänghjul på något sätt) och märkte att det satt som berget.
Jag höll i avdragaren med en stor nyckel och hade höger hand på T-korset i en lite dum vinkel... När jag tog i så hördes plötsligt ett högljutt "KRACK" och den "dumma vinkeln" blev ännu dummare väldigt snabbt... Läget nu är att höger tumme inte fungerar så bra till speciellt mycket, något i handleden gick sönder med andra ord.
Fast med ett litet rör på T-greppet så gick det att få bort svänghjulet till slut, det satt som berget. Om någon har den lilla "lock nut wrench" som behövs för att få bort balansaxelhel-etet och bor i närheten av Linköping så lånar jag gärna den, den jag beställt har jag fortfarande inte hört något leveransdatum på.
Allt flyter på så bra!![]()
Nääh. Det ska väl funka. bara att prova om hojen startar eller inte.2830963Ett Batteri som inte ger mer än 12,6V är det slut ?
Alltid ute i god tid!![]()
Du behöver inte skära isär ramen, lasta den i bagagen på en Valiant och svetsa ihop den inför träningen i alla fall![]()
Det vi vill veta är hur lång tid du har hållit på med veven och hur snabbt Fredde monterade den.Ahhhh! Med icke försumbar hjälp av Snabb-Watz monterades äntligen veven i dag!
Det JAG vill veta är om DU har hunnit ut i garaget i veckanDet vi vill veta är hur lång tid du har hållit på med veven och hur snabbt Fredde monterade den.![]()
2851718Det JAG vill veta är om DU har hunnit ut i garaget i veckan![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |