Garageplats, verkstadsplats?

Fredsfursten

Medlem
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
GSX1400, -01
Jag skulle gärna slippa meka/bygga hos mina föräldrar 15 mil bort i vinter...

Någon som vet om det finns någon garageplats, verkstad eller annat ställe där det funkar att ha sin hoj under vinterhalvåret och komma å gå som man vill. Jag betalar gärna hyra för ett ok ställe.

Fredsfursten skrev:
2369197 Någon som vet om det finns någon garageplats, verkstad eller annat ställe där det funkar att ha sin hoj under vinterhalvåret och komma å gå som man vill. Jag betalar gärna hyra för ett ok ställe.

Jag kommer eventuellt (inget klart än!) få hyra en plats i 2-bilsbur snart. Garaget ligger i Johanneberg/Krokslätt. Skulle i så fall kunna tänka mig att dela platsen (om ingen kompis behöver plats osv.. eventuellt som sagt..)
Var det dig jag såg på Danska vägen/Redbergsplatsen idag strax innan 12 förresten? :)

dezoe skrev:
2370835 Jag kommer eventuellt (inget klart än!) få hyra en plats i 2-bilsbur snart. Garaget ligger i Johanneberg/Krokslätt. Skulle i så fall kunna tänka mig att dela platsen (om ingen kompis behöver plats osv.. eventuellt som sagt..)
Var det dig jag såg på Danska vägen/Redbergsplatsen idag strax innan 12 förresten? :)

Jepp det var jag. Tyckte jag såg ett monster i ögonvrån... Låter intressant med den där platsen, vi kan väl höras av lite längre fram när du vet mer. :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage