Garageplats, verkstadsplats?

Fredsfursten

Medlem
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
GSX1400, -01
Jag skulle gärna slippa meka/bygga hos mina föräldrar 15 mil bort i vinter...

Någon som vet om det finns någon garageplats, verkstad eller annat ställe där det funkar att ha sin hoj under vinterhalvåret och komma å gå som man vill. Jag betalar gärna hyra för ett ok ställe.

Fredsfursten skrev:
2369197 Någon som vet om det finns någon garageplats, verkstad eller annat ställe där det funkar att ha sin hoj under vinterhalvåret och komma å gå som man vill. Jag betalar gärna hyra för ett ok ställe.

Jag kommer eventuellt (inget klart än!) få hyra en plats i 2-bilsbur snart. Garaget ligger i Johanneberg/Krokslätt. Skulle i så fall kunna tänka mig att dela platsen (om ingen kompis behöver plats osv.. eventuellt som sagt..)
Var det dig jag såg på Danska vägen/Redbergsplatsen idag strax innan 12 förresten? :)

dezoe skrev:
2370835 Jag kommer eventuellt (inget klart än!) få hyra en plats i 2-bilsbur snart. Garaget ligger i Johanneberg/Krokslätt. Skulle i så fall kunna tänka mig att dela platsen (om ingen kompis behöver plats osv.. eventuellt som sagt..)
Var det dig jag såg på Danska vägen/Redbergsplatsen idag strax innan 12 förresten? :)

Jepp det var jag. Tyckte jag såg ett monster i ögonvrån... Låter intressant med den där platsen, vi kan väl höras av lite längre fram när du vet mer. :tummenupp

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu