Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Magnus skrev:Det är bättre att du ställer frågorna i wcx.nu tråden. Då får alla som är intresserade vetat vad som gäller.
Vad jag kommer ihåg så gällde det endast förvaring, alltså INTE en mekplats. (vet inte om det går att fixa småsaker då någon i wcx är där) Garaget är larmat och det är lagom varmt. Sen vad det gäller underhåll under vintern så laddas batteriet och vi kan även "varmköra" om man vill det så vi skulle ju kunna rulla lite på dina hjul också. Dock så tycker jag att det är överdrivet att däcken skulle bli deformerade av att stå i några månader.
Ingen mekplats ingen ide.......men tack iallafall för tippset