Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Letar efter en garageplats till 125:an nu till vintern, kanske finns det nån i Göteborg/kungsbacka som har bara en liten gnutta plats kvar till en snygging??
(hojen alltså)
(hojen alltså)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tja om du vill betla lite så finns det plats hos ossMiss_Orchidee skrev:Letar efter en garageplats till 125:an nu till vintern, kanske finns det nån i Göteborg/kungsbacka som har bara en liten gnutta plats kvar till en snygging??
(hojen alltså)
Ravetrancer skrev:tja om du vill betla lite så finns det plats hos oss
Miss_Orchidee skrev:Hur mycket ska du ha för det då??
Miss_Orchidee skrev:Ingen annan som har garageplats???
MACAMI skrev:Jag har plats för ett par hojar till i mitt garage.. men det ligger kanske för långt från dig (25 mil).
Ni tjejer ska alltid ha allting gratisMiss_Orchidee skrev:Ingen annan som har garageplats???

mb skrev:Ni tjejer ska alltid ha allting gratis![]()
![]()
Står här...Miss_Orchidee skrev:jag sa inte att jag inte ville betala, jag frågade ravetrancer vad han skulle ha för det, men han svarade inte.........
då väner jag mig till andra........
Asch, du hann föreMagnus skrev:Kolla i denna tråden på wcx.nu så hittar du den info du vill ha. http://forum2.wcx.nu/forum/index.php?showtopic=3690

Magnus skrev:Kolla i denna tråden på wcx.nu så hittar du den info du vill ha. http://forum2.wcx.nu/forum/index.php?showtopic=3690
mb skrev:Asch, du hann före![]()

Magnus skrev:hehe... Inte nog med att de skall ha det gratis de orkar inte leta heller....![]()
Miss_Orchidee skrev:Lite långt ifrån....![]()
Ingen annan??
Miss_Orchidee skrev:vill ni att vi tjejer ska köra eller inte.... sluta gnälla nu å hjälp till....![]()

Magnus skrev:Både jag och mb gav ju dig ett bra alternativ![]()
Miss_Orchidee skrev:fanns det möjlighet till mekande eller inte nu då?? ni får ju lägg aut mer info då....
är det låst, larm?
behöver jag låsa min hoj eller vill ni kunna flytta dom?
Hur varmt är det??
rullas dom ibland så inte däcken blir skeva??
massa frågor vettu....
Miss_Orchidee skrev:fanns det möjlighet till mekande eller inte nu då?? ni får ju lägg aut mer info då....
är det låst, larm?
behöver jag låsa min hoj eller vill ni kunna flytta dom?
Hur varmt är det??
rullas dom ibland så inte däcken blir skeva??
massa frågor vettu....
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |