Garageplats sökes

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Letar efter en garageplats till 125:an nu till vintern, kanske finns det nån i Göteborg/kungsbacka som har bara en liten gnutta plats kvar till en snygging??

(hojen alltså)
 
Miss_Orchidee skrev:
Letar efter en garageplats till 125:an nu till vintern, kanske finns det nån i Göteborg/kungsbacka som har bara en liten gnutta plats kvar till en snygging??

(hojen alltså)
tja om du vill betla lite så finns det plats hos oss
 
Miss_Orchidee skrev:
Lite långt ifrån.... :brinnerup

Ingen annan??

Jo, det är en bit att åka.

Någon annan som behöver garageplats för hojen över vintern? plats finns för två hojar till.
 
fanns det möjlighet till mekande eller inte nu då?? ni får ju lägg aut mer info då....
är det låst, larm?
behöver jag låsa min hoj eller vill ni kunna flytta dom?
Hur varmt är det??
rullas dom ibland så inte däcken blir skeva??

massa frågor vettu....
 
Miss_Orchidee skrev:
fanns det möjlighet till mekande eller inte nu då?? ni får ju lägg aut mer info då....
är det låst, larm?
behöver jag låsa min hoj eller vill ni kunna flytta dom?
Hur varmt är det??
rullas dom ibland så inte däcken blir skeva??

massa frågor vettu....

Det är bättre att du ställer frågorna i wcx.nu tråden. Då får alla som är intresserade vetat vad som gäller.

Vad jag kommer ihåg så gällde det endast förvaring, alltså INTE en mekplats. (vet inte om det går att fixa småsaker då någon i wcx är där) Garaget är larmat och det är lagom varmt. Sen vad det gäller underhåll under vintern så laddas batteriet och vi kan även "varmköra" om man vill det så vi skulle ju kunna rulla lite på dina hjul också. Dock så tycker jag att det är överdrivet att däcken skulle bli deformerade av att stå i några månader.
 
Miss_Orchidee skrev:
fanns det möjlighet till mekande eller inte nu då?? ni får ju lägg aut mer info då....
är det låst, larm?
behöver jag låsa min hoj eller vill ni kunna flytta dom?
Hur varmt är det??
rullas dom ibland så inte däcken blir skeva??

massa frågor vettu....

Larm: Nej!
Garage: I Villa
Lås: Automatportar
Värme: Har inte värmen på.
Du behöver inte låsa hojen. Vill du så kan jag flytta på den då och då.
Mekande: Ja! Men du får städa efter dig.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top