Garageplats i Stockholm sökes

..o jag erbjuder ett ligg till den som erbjuder mig ett garage i Aspudden/Hägerstenstrakten :kär

..o jag erbjuder ett ligg till den som erbjuder mig ett garage i Aspudden/Hägerstenstrakten :kär

Om inte jag får vara med så tänker jag grina som en liten asiatisk skolflicka.

Tror det kan finnas plats i vårt gamla garage på falugatan. Ska se om jag har kvar numret till han som höll i det.

Bara ditt erbjudande får mig att säga nej till plats i vårt garage :lol
Fast det är för trångt redan tyvärr.

Last edited:
:va Nu vet jag inte om denna tråd gäller än, men de kan hända att jag kan få in en hoj till på min lilla ruta i mitt garage i Hägersten.

:va Nu vet jag inte om denna tråd gäller än, men de kan hända att jag kan få in en hoj till på min lilla ruta i mitt garage i Hägersten.

:hoppa Är det ett isolerat garage eller ruta i flerbilsgarage? Om det är väggar runt om är jag gärna med o delar! :cpparty

Lustigt, du har ju tjatat om garage i Hägerstenstrakten här på SH i ett år men trots det så bemödar du dig inte ens med att svara på PM och inlägg i garagetrådar om just en garageplats i Hägerstenstrakten, du har ett konstigt sätt att jobba på när du letar garage.

Lustigt, du har ju tjatat om garage i Hägerstenstrakten här på SH i ett år men trots det så bemödar du dig inte ens med att svara på PM och inlägg i garagetrådar om just en garageplats i Hägerstenstrakten, du har ett konstigt sätt att jobba på när du letar garage.

Öh, va, när hur vad talar sej om? :va

Last edited:
Ingen som har plats över i garage i aspudden eller i närheten? Använder ju inte min plats i gröndal, behöver något som är närmare =)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra