Garageplats i Stockholm sökes

..o jag erbjuder ett ligg till den som erbjuder mig ett garage i Aspudden/Hägerstenstrakten :kär

..o jag erbjuder ett ligg till den som erbjuder mig ett garage i Aspudden/Hägerstenstrakten :kär

Om inte jag får vara med så tänker jag grina som en liten asiatisk skolflicka.

Tror det kan finnas plats i vårt gamla garage på falugatan. Ska se om jag har kvar numret till han som höll i det.

Bara ditt erbjudande får mig att säga nej till plats i vårt garage :lol
Fast det är för trångt redan tyvärr.

Last edited:
:va Nu vet jag inte om denna tråd gäller än, men de kan hända att jag kan få in en hoj till på min lilla ruta i mitt garage i Hägersten.

:va Nu vet jag inte om denna tråd gäller än, men de kan hända att jag kan få in en hoj till på min lilla ruta i mitt garage i Hägersten.

:hoppa Är det ett isolerat garage eller ruta i flerbilsgarage? Om det är väggar runt om är jag gärna med o delar! :cpparty

Lustigt, du har ju tjatat om garage i Hägerstenstrakten här på SH i ett år men trots det så bemödar du dig inte ens med att svara på PM och inlägg i garagetrådar om just en garageplats i Hägerstenstrakten, du har ett konstigt sätt att jobba på när du letar garage.

Lustigt, du har ju tjatat om garage i Hägerstenstrakten här på SH i ett år men trots det så bemödar du dig inte ens med att svara på PM och inlägg i garagetrådar om just en garageplats i Hägerstenstrakten, du har ett konstigt sätt att jobba på när du letar garage.

Öh, va, när hur vad talar sej om? :va

Last edited:
Ingen som har plats över i garage i aspudden eller i närheten? Använder ju inte min plats i gröndal, behöver något som är närmare =)

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard