Garageplats i Lund

morphine

what the fouko
Gick med
23 Sep 2007
Hoj
R1 -07
tjenare alla!

Är ute efter garageplats i Lund med start mitten av april typ. Någon som har, eller känner till någon som har, ett garage och är sugen på att dela/hyra ut???

Jag bor på Vildanden, så något i krokarna är såklart att föredra, men allt i lundaområdet är av intresse.

PM:a eller kontakta här eller på annat sätt.

MVH//Morphine

Bor på måsvägen så om du hittar något i närheten kan du ju hojta till ;P

Och om du hittar nåt så hojta till. Det finns ingen bostadsförening i närheten av dig som kanske skulle kunna ha garage att hyra ut?

Det kan ni nog glömma i de kvarteren. Kö på allt vad garage heter i lund hos BRF. Bor man hos någon annan än AF Bostäder går det dock att få garage av hyresvärden. Annars är hoj på korridorrummet en höjdare, kanske lite struligt med trapphusen på vildanden dock......

Det kan ni nog glömma i de kvarteren. Kö på allt vad garage heter i lund hos BRF. Bor man hos någon annan än AF Bostäder går det dock att få garage av hyresvärden. Annars är hoj på korridorrummet en höjdare, kanske lite struligt med trapphusen på vildanden dock......

Okej. Du har inget garage man kan hyra in sig i då?? :)

shurgard blir riiiktigt dyrt i längden.

nej min brf har inga garage :/

shurgard blir riiiktigt dyrt i längden.

nej min brf har inga garage :/

Jag märkte det. Kollade med dom idag och de hade två stycken förråd i marknivå ute vid nova på 4-7kvm/st, som i och för sig inte var lediga just nu men ändå, och hyran låg på 853 spänn/garage i månaden. Även fast man skulle dela på ett så tycker jag att det är för dyrt. Blev lite smått förvånad att det var så jävla dyrt. Var ju för fan ett kallförråd. Det är ju inga lägenheter de hyr ut direkt. men men.

Som sagt, hojta om du hittar nåt och jag lovar att hojta om jag hittar något.

mvh

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...