Garageplats erbjudes/sökes/efterlyses - Enbart annonser!

Hej!
Söker ett mekgarage eller garageplats i Gbg att dela med nån/några sköna snubbar. Har råka köpa på mig en gammal Triumph som behöver en hel del kärlek :krama. Har märkt att min innergård inte riktigt lämpar sig som verkstad. Har även två kompisar som är intresserade av garage. Allt i Gbg är av intresse!

MVH // Mats

Tjenare
Söker garageplats/förvaring i Mölnlycke. Behöver endast platsen för förvaring av cross-cykel så utrymme för mek är inget krav. Allt i och i närheten av mölnlycke är av intresse.

Kan nås på: 0709402292 eller PM.

Mvh Per

Söker Garageplats i Johanneberg, ju närmare Hendens Optik desto bättre.
Behöver plats för en mc, mekutrymme behövs ej.

Tar tacksamt emot alla tips eller erbjudanden.

Hej!

Letar mekplats för ett kommande projekt. Någonstans i Göteborg/Mölndal föredras. Skicka ett PM om du har något att erbjuda. Är även villig att gå ihop med några för att hyra en lokal tillsammans.

MVH Fredrik

Hej!
Letar garage med möjlighet att tvätta och skruva. I närheten av Kålltorp gärna! Finns det plats för två så har jag en till som vill hyra.

Hej!

Hoppas jag postar rätt här bara.

Vi hyr ut garage och mc-förvaring.
För närvarande har vi garage ledigt i Eskilstuna.

Mc-förvaring kan vi erbjuda i:
Eskilstuna, Strängnäs (Ca 1 h från Stockholm), Örnsköldsvik och Värnamo (funkar för folk i Jönköping och Växjö med).

Vid intresse fyll i formuläret direkt på ladulas.se

Hej!

Letar efter varmgarage i närheten av Örgryte/Kålltorp. Behöver finnas el samt tvätt- och mekmöjlighet.

Söker garage med lättare mekmöjligheter i de centrala delarna av GBG, alt bara en uppställningsplats om det är väldigt nära Heden.
Kan förresten tänka mig att dela med er (som skrivit över) som är intresserade av Örgryte/Kålltorp.

Söker garageplats någonstans i göteborg från Januari tills det är varmt nog att ställa den på annat ställe. Önskar att det är varmt och säkert. Skicka PM om du har något.

Med vänlig hälsning

Finns det intresse av att gå samman för att hyra en större lokal för mek-möjligheter? Själv behöver jag 15-20m2 men det är rätt svårt att hitta, hyr man däremot 100-150m2 så finns det desto mer :tummenupp

Skicka mig ett PM om intresse finns!

Jag söker garageplats för 60-talsvespa med inflyttning så snart som möjligt. Helst i innerstaden, men även kringliggande stadsdelar är intressanta. Gärna mekmöjligheter, men ingen nödvändighet.

Skicka PM här eller maila på danielcarelli@hotmail.com!

Hej!
Söker garageplats för en mc i Bellevue/Kviberg och i närheten. Kall eller varmgarage spelar mindre roll.

Har en garageplats i kungsbacka trakten där jag nu kan dela upp avgiften tsm med dig! Larm/godkänt lås etc 700 kr / månaden. Fint folk som är i garaget med mycket bra koll på mek etc om det skulle var så att du behöver hjälp med vissa grejer!

SÖKES garageplats i Kungälv!
Fick ha nya hojen ifred i en natt... Alla tips välkomnas!

Tjenare

Har en ledig mc plats i Kaverös under en kortare period över, till och med 31/7. Är en ledig ruta i bur, verkar vara säkert. Har lyckats få 2 ställen så skulle någon behöva använda den ena till självkostnadspris så vore det tacksamt. Skicka PM så återkommer jag!

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back