Garageplats erbjudes/sökes/efterlyses - Enbart annonser!

adk

Ny medlem
Gick med
19 May 2015
Ort
Göteborg
Hoj
BIL!
Hej, söker garageplats i Göteborg eller garagelänga. Ska inte vara gemensamt. Enda kravet är EL. En bil ska få plats :) Kontakta mig via PM!
 

erskoo

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2015
Ort
Göteborg
Hoj
'81, Yamaha XV750 SE
Hej!

Söker garageplats för MC nära Kyrkbyn. Bor nära hållplats Eketrägatan. Delar gärna med någon annan så att det inte blir hutlösa månadspriser.

Någon som har något?
 

Skånepåg

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2014
Ort
Skåneland
Hoj
BMW gs
Tjena
Kommer vara tvungen att strippa motorn i vinter och söker därför en mekplats i närheten av Göteborg. Skulle behöva hyra platsen under 1-2 månader. Har du eller vet du om något ställe?

Hör av dig via PM.
Mvh Skånepåg
 

mikaelbe

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasai ZZR 600
Söker garageplats helst i närheten av Stigbergstorget eller övrigt i Masthugget/Majorna. Behöver inte stor plats då jag inte har för avsikt att meka, ej heller el eller varmgarage. Delar gärna plats.
 

brell51

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2015
Ort
mölndal
Hoj
1983 Suzuki gsx 750 es 1983
hej . jag vet inte om det är aktuellt för dig nu menjag hag plats i mitt garage kanske till 2st mc det blir ju billigare 800 delat i 3 =275 2mc 400 .hör av dig Med vänlig hälsning kjell"brell"
 

Krister89

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Ort
Årjäng
Hoj
2005, yamaha, yz250f
Söker garage i karlstad för en Cross och en supermotard, alltså två hojar. Gärna så man får plats att meka.

Mvh

Mvh
 

Mattofsweden

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2015
Ort
Göteborg
Hoj
TBD
Söker garageplats i Göteborg. Allra helst området Bergsjön/Kortedala. Gärna med möjlighet att skruva lite då jag tänkte bygga om till bobber. Del i mekgarage med andra hojåkare står högst i kurs. Skicka gärna ett PM.
 

Kallgarage

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2015
Ort
Mölndal
Hoj
Ingen
Jag har ett kallagarage på ca 25kvm med plats för vinterförvaring/mek av hoj/bil. Ej korttidsförvaring. El finns, likaså tillgång till vatten. Pris och datum för tillträde kommer vi överens om. Plats: södra delen av centrala Mölndal
Lämna ett nummer/mail så hör jag av mig :tummenupp
 

henlo

Med lem
Gick med
2 Oct 2011
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6 -03, XT660R -08
Finns det kanske nån som har garageplats över i Lerum? Varmgarage hade varit att föredra, med plats för enklare mekjob.
 

01

Ny medlem
Gick med
23 Nov 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Harley Davidson Street Glide
Jag har 2 st MC platser i Majorna i varmt garage med vatten som vi delar. 700:- st

Söker garageplats helst i närheten av Stigbergstorget eller övrigt i Masthugget/Majorna. Behöver inte stor plats då jag inte har för avsikt att meka, ej heller el eller varmgarage. Delar gärna plats.

Jag har 2 st MC platser i Majorna i varmt garage med vatten och el som vi delar. 700:- st. Finns arbetsbänk med mera!
 

F1-J

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster s2r 2005
Hej!
Söker garageplats i Göteborg, gärna Majorna/Sandarna. Delar gärna.
 

exdzz

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Street Triple -08
Hej.

Är i stort behov av garageplats i närheten av Högsbohöjd. Det kan också vara intressant med plats i Kungssten eller i nära anknytning till någon hållplats längs 16-bussen :)

Delar gärna!
 

faranosd

Ny medlem
Gick med
18 Nov 2012
Ort
östersund
Hoj
Suzuki gsx-r 750 -08
Hej!
Jag söker en garageplats att parkera MCn i centrala Göteborg i sommar. Jag behöver ingen plats för att meka, och kan till och med nöja mig med att klämma in mig framför någons bil på parkeringsplatsen i garaget.
Jag bor på Odinsgatan, så i närheten till denna gata vore att föredra.
Jag delar även gärna plats med andra MC.
Tack på förhand
 

Jimpa87

Ny medlem
Gick med
1 Feb 2016
Ort
Mölndal
Hoj
2014 SMC Wildcat Quadbike
Tjena! Precis köpt mig en quad och hade behövt nånstans att ställa in den när den inte används. Bor i Mölndal vid Krokslätts parkgata. Någon som har nått tips på plats runt om kring så hade de vart toppen!
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top