Garagehelvetet!!!

• Thread starter Thread starter 0scar
  • Start date Start date

0scar

Guest
Det är jäkligt nice väder (ur svensk synvinkel till och med nästan hojväder med sina 15 grader och sol här och var...), hojen putsat och fixad och med hyfsat fräsch bakdäck på (ja ja, man ser ju inte väven på sina ställen iaf!!), som upplagt för en skön tur ute va?? Hade man kunnat tro ja... Jag får inte ut hojskrället ur garaget och är minst sagt urlack för det. :mad:

Piece of cake?? Öhh nej, skrället väger ju bly (det är sambos gixxer jag försöker baxa ut, och det uppskattas knappast om jag lägger det) och kanten till garaget är skyhög... och jag är kort. Marginaler till att nå runt över och hålla balnsen är minimala... för att inte tala om att sätta mig över och sitta på när jag backar ur. Når nämligen ner med tåspetsarna när marken är jämn... :gnissla

Skulle bara kräka ur mig eländet. Jag hatar garage. Tack och hej:huvet

Köp dynamit och spräng dig ut.

Du lär garanterat bli av med lite ilska iaf! :D

Garaget är inte mitt problem nu när solen skiner, jag kan inte få undan familjen. Fan, åk till IKEA men varför måste jag med...

Får man inte ur den ur garaget:mad: , är det dömt att köra den.
Silvergarage kan lösa problemen dina:tummenupp

Haha så dum du är! Lägg i backväxeln, hur svårt kan det BLI?! DÖÖEH :gnissla

"skrället väger ju bly och kanten till garaget är skyhög... och jag är kort. Marginaler till att nå runt över och hålla balnsen är minimala..."

rulla ut?, vänd på den och gasa ut ur garaget på 2:an diReCkt!

Hehe det var ungefär den sympatin jag förväntade mig från folk på sh, för att inte tala om svaren. Folk här tror ju alla tjejer är desperata efter knull eller vad ni nu inbillar er:rolleyes:

Men nu är den ute iaf tack vare en snäll polare, så jag behövde varken söka mig dejt till kvällen eller beställa hem löskuk:tummenupp

och trodde faktiskt det var alldeles uppenbart att garaget är för trång för att svänga (fär mkt bråte och annat skräp) runt i och köra ut... men tydligen så ska man inte ta saker för givet här... :tungan

Då kan du lägga lite tid på att storstäda garaget så du kommer runt i det istället. Eller slå upp en utfart i andra änden av garaget. :D

Tror tyvärr att det är svårt att få sympati på ett hojforum om man inte får ut hojen ur garaget..

Då kan du lägga lite tid på att storstäda garaget så du kommer runt i det istället. Eller slå upp en utfart i andra änden av garaget. :D

Ja du, den hojen baxar man inte runt i den råttburen trots grovstädning... Knappt så jag får ut min cykel!! :tungan

Antog att sympatier är få för den sortens problem, var bara så ilsken för stunden att jag sket i det faktumet...

Jag sympatiserar med dig, mogwai! :pannkyss

Hade samma problem förut, kantjäveln i förra garaget var alldeles för hög :mad:

..eller så är det jag som har för korta ben..

Jag löste problemet genom att alltid backa in hojen. Om kanten jävlades när man skulle ut med hojfan så var det helt enkelt bara att gasa ut.

Livet är inte alltid lätt när man är kort i rocken :mad:

Jag sympatiserar med dig, mogwai! :pannkyss

Hade samma problem förut, kantjäveln i förra garaget var alldeles för hög :mad:

..eller så är det jag som har för korta ben..

Jag löste problemet genom att alltid backa in hojen. Om kanten jävlades när man skulle ut med hojfan så var det helt enkelt bara att gasa ut.

Livet är inte alltid lätt när man är kort i rocken :mad:

Tackar :Bugar :tungan

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard