0scar
Guest
Det är jäkligt nice väder (ur svensk synvinkel till och med nästan hojväder med sina 15 grader och sol här och var...), hojen putsat och fixad och med hyfsat fräsch bakdäck på (ja ja, man ser ju inte väven på sina ställen iaf!!), som upplagt för en skön tur ute va?? Hade man kunnat tro ja... Jag får inte ut hojskrället ur garaget och är minst sagt urlack för det.
Piece of cake?? Öhh nej, skrället väger ju bly (det är sambos gixxer jag försöker baxa ut, och det uppskattas knappast om jag lägger det) och kanten till garaget är skyhög... och jag är kort. Marginaler till att nå runt över och hålla balnsen är minimala... för att inte tala om att sätta mig över och sitta på när jag backar ur. Når nämligen ner med tåspetsarna när marken är jämn...
Skulle bara kräka ur mig eländet. Jag hatar garage. Tack och hej
Piece of cake?? Öhh nej, skrället väger ju bly (det är sambos gixxer jag försöker baxa ut, och det uppskattas knappast om jag lägger det) och kanten till garaget är skyhög... och jag är kort. Marginaler till att nå runt över och hålla balnsen är minimala... för att inte tala om att sätta mig över och sitta på när jag backar ur. Når nämligen ner med tåspetsarna när marken är jämn...
Skulle bara kräka ur mig eländet. Jag hatar garage. Tack och hej