Garagebilder 2003-12-10

Vad händer? Jag kan inte se sidan två, "Access Denied" i vårt eminenta LAN :mad: :huvet
 
Macho Woman skrev:
Det där mekandet har du uppenbarligen lejt folk att göra, din fjolla! Ingen har sådär vit T-shirt varken före eller efter man mekar. POSER!

:fakta :rofl :hihi
True that... :tungan

Ser ju inte SÅÅÅÅÅÅÅ farligt ut. Det är ju chansen man tar när man inte kör helförsäkrat.. Körde själv halv detta år och klarade mig lyckligtvis utan en enda omkullgörning av något slag. Det måste innebär dubbelt nästa år. Antingen det.. eller så är jag bara för feg. :va
 
abstruse skrev:
Eldsjön! HIVA DEM I ELDSJÖN! Kom igen Bingo, du vet att du vill! Du vet att du kan! :banana
Haha, ja jo. Klart de skall i eldsjön. Och där kan de, så ta mig fan, brinna :D

Ugglan och Matthew: Jag hör till den åldersgrupp som man skenförsäkrar . Det är alltså min försäkringspremie som är för hög pga skenförsäkringar - inte era. Inte för att det stör mig, men det kan ju vara bra för er att veta nästa gång ni får lust att insinuera något.
 
Luftburken rensad på olja, löv, grus, gräs och gud vet allt. Motor provstartad; vraket verkar iallafall ha frisk motor. Fast satan vad det lät i garaget med bara grenrör på.... :brinnerup
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top