Garagebilder 2003-12-10

Vad händer? Jag kan inte se sidan två, "Access Denied" i vårt eminenta LAN :mad: :huvet

Macho Woman skrev:
Det där mekandet har du uppenbarligen lejt folk att göra, din fjolla! Ingen har sådär vit T-shirt varken före eller efter man mekar. POSER!

:fakta :rofl :hihi
True that... :tungan

Ser ju inte SÅÅÅÅÅÅÅ farligt ut. Det är ju chansen man tar när man inte kör helförsäkrat.. Körde själv halv detta år och klarade mig lyckligtvis utan en enda omkullgörning av något slag. Det måste innebär dubbelt nästa år. Antingen det.. eller så är jag bara för feg. :va

abstruse skrev:
Eldsjön! HIVA DEM I ELDSJÖN! Kom igen Bingo, du vet att du vill! Du vet att du kan! :banana
Haha, ja jo. Klart de skall i eldsjön. Och där kan de, så ta mig fan, brinna :D

Ugglan och Matthew: Jag hör till den åldersgrupp som man skenförsäkrar . Det är alltså min försäkringspremie som är för hög pga skenförsäkringar - inte era. Inte för att det stör mig, men det kan ju vara bra för er att veta nästa gång ni får lust att insinuera något.

Luftburken rensad på olja, löv, grus, gräs och gud vet allt. Motor provstartad; vraket verkar iallafall ha frisk motor. Fast satan vad det lät i garaget med bara grenrör på.... :brinnerup

Nyheter
H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich