Garagebilder 2003-12-10

Bild 5. Är det bara jag som tycker det ser ut som om mer än bara hjulet och gaffeln är snett? Kanske bara är bakramen som fått sig en smäll vad vet jag.

Härligt att ha något att göra under vintern. Visst är det? :kär
 
valmers skrev:
Sensation! Han är i garaget! Han mysmekar med vraket!

1. Gaydepåstödet är INTE mitt....


Du vill gärna köpa en kabel till hemmabion i samma färg va?
Har det i butiken specialbeställd bara för dig....
 
valmers skrev:
Sensation! Han är i garaget! Han mysmekar med vraket!

1. Gaydepåstödet är INTE mitt....

Julius Cesar och valmers talar om sig själva som HAN.... slog du skallen i stolpen ditt fetto.

Jobba på nu så vraket kan banköras till våren :banana
 
Mattias skrev:
Note to kids: Do NOT use Dunlops for street riding. They will bite your ass.
Precisely. Only for adults.... :näsblod
Macho Woman skrev:
Det där mekandet har du uppenbarligen lejt folk att göra, din fjolla! Ingen har sådär vit T-shirt varken före eller efter man mekar. POSER!
Tänk OM jag blir lortig om händerna? Otänkbart!
 
Bingo skrev:
Fuck, var den inte helförsäkrad?

Det går rykten att vissa "lånar" pappas räser-maskin!
Och pappa har inte så hög premie...

Tråkigt att man inte har råd att helförsäkra en pjäs man lagt ut åtskilliga pengar och tid på! :machinegu

Heder till dem som försäkrar under sitt eget namn! :tummenupp

Har en kompis med en FJR som "hans pappa" äger...
Han blir ganska så mobbad, då han inte äger nån hoj,
utan bara lånar pappas! :banana
 
Ugglan skrev:
Det går rykten att vissa "lånar" pappas räser-maskin!
Och pappa har inte så hög premie...

Tråkigt att man inte har råd att helförsäkra en pjäs man lagt ut åtskilliga pengar och tid på! :machinegu

Heder till dem som försäkrar under sitt eget namn! :tummenupp

Har en kompis med en FJR som "hans pappa" äger...
Han blir ganska så mobbad, då han inte äger nån hoj,
utan bara lånar pappas! :banana

Vad ända in i helsefyr snackar du om? :kocko
 
Ugglan skrev:
Det går rykten att vissa "lånar" pappas räser-maskin!
Och pappa har inte så hög premie...

Tråkigt att man inte har råd att helförsäkra en pjäs man lagt ut åtskilliga pengar och tid på! :machinegu

Heder till dem som försäkrar under sitt eget namn! :tummenupp

Har en kompis med en FJR som "hans pappa" äger...
Han blir ganska så mobbad, då han inte äger nån hoj,
utan bara lånar pappas! :banana
Ja, vad katten surrar du om?
 
Matthew skrev:
Precis det han skriver, pucko :kocko

Precisera gärna vad det har med ämnet att göra. Eftersom jag uppenbarligen är ett pucko (är inte det en dryck?) så har jag lite svårt för att förstå.
 
hehe ser ut som att vi sitter i samma sits =)

min är en 98a dock. styret av, gaffeln skev (antagligen bara innerbena dock!) alla kåpor och lampor, reglage på vänster sida + tanken ska kasseras. dessutom så behöver jag en ny fälg också...

men visst är det lite kul att meka?! lycka till!!!
 

Bifogat

  • bild(3).jpg
    bild(3).jpg
    28.7 KB · Visningar: 72
McB skrev:
Precisera gärna vad det har med ämnet att göra. Eftersom jag uppenbarligen är ett pucko (är inte det en dryck?) så har jag lite svårt för att förstå.


Sorry, håller med om att det han skriver inte hör till ämnet :rolleyes: , men det ligger något i det han säger iaf !

ps:
Heder åt alla som som försäkrar i sitt eget namn :tummenupp
Å pucko är göörgööt :tungan
//M
 
Last edited:
Matthew skrev:
Heder åt alla som som försäkrar i sitt eget namn :tummenupp
Å pucko är göörgööt :tungan //M
I det här fallet är det väl snarare så att jag inte försäkrat. I eget namn, men inte nog mycket :3freak
 
Matthew skrev:
Precis det han skriver, pucko :kocko
Okej, en insinuant och en utan sporthoj. Båda beskäftiga :mad:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top