Garage i Västerås?

Phorpher

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2003
Hoj
Ducati Monster 796 2011
Hallå!

Har varit medlem i ett par år men inte haft något att åka på och därmed rätt inaktiv i forumet.

Men nu tycker jag det är dags och tänkte därför kolla om någon har tips på lediga MC-/bil-garage i Västerås, gärna i närheten av Gideonsberg? Dela med någon annan är inget problem och om det finns gott om plats har jag en polare som förmodligen också är intresserad av plats.

Känns lite småläskigt att låta hojjen stå ute på gatan på nätterna. :/

Tja!

Jag har precis fixat ett bilgarage som jag ska ha hojen i och skulle behöva nån att dela det med, ligger dock på oxbacken men det kanske är av intresse ändå?

Tja!

Jag har precis fixat ett bilgarage som jag ska ha hojen i och skulle behöva nån att dela det med, ligger dock på oxbacken men det kanske är av intresse ändå?

Hallå och tack för erbjudandet!

Jag har fått två andra möjliga lösningar på garageplats som ligger lite närmre än oxbacken. Men jag väntar på besked från båda dom och dom är inte säkra. Men jag får återkomma till dig om det skiter sig med dem och se om du fortfarande har plats över.

Tack!

OKQ8 vid finnslätten har ju garage som man kan hyra, dock kalla och jävligt dåliga men det är alltid ett garage om det nu skulle krisa.

Lånar tråden lite. Har nyligen inköpt en hoj och är också intresserad av att hyra en garageplats. Gärna nära Klockartorpet.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back