Garage i Uddevalla

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
oj. har visst glömt av det hela.. hörde med farsan nu. han hade inte kvar numret. men han skulle kanske kunna ordna fram det..
 

elias

Heaven and Hell
Gick med
10 Jan 2007
Ort
Bohuslän
Hoj
Honda VFR
Det är bra att ta betalt för typ ingenting. Men finns det folk som betalar så finns det.
 

Clabbe

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Uddevalla
Hoj
Shadow
Garage

Hej!
Ser att det diskuteras garage här. Jag bor vid Edingsvägen och skulle behöva förvaring till hojen runt detta område. Någon som har nåt? Vill dela? Allt av intresse.

Tack på förhand
/Claes
 

elias

Heaven and Hell
Gick med
10 Jan 2007
Ort
Bohuslän
Hoj
Honda VFR
Hej!
Ser att det diskuteras garage här. Jag bor vid Edingsvägen och skulle behöva förvaring till hojen runt detta område. Någon som har nåt? Vill dela? Allt av intresse.

Tack på förhand
/Claes


Då är vi tre som letar i samma område!
 

jonjak

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
´06 Intruder M800 (sålde Duken)
Fan vad många som vill ha garage här då, och alla bor grannar med mig? :tummenupp Edingsvägen.. Själv har jag del i garage uppe på fjällvägen, kan det va det Kiel snackar om tro? hmmm... Lite långt från Edingsvägen men det är ju bättre än inget :)
 

elias

Heaven and Hell
Gick med
10 Jan 2007
Ort
Bohuslän
Hoj
Honda VFR
Allt som tar mindre än 30 min att gå till är av intresse för mig iaf. :)

och... hur preciserar du "har" en del garage?
 
Last edited:

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Fan vad många som vill ha garage här då, och alla bor grannar med mig? :tummenupp Edingsvägen.. Själv har jag del i garage uppe på fjällvägen, kan det va det Kiel snackar om tro? hmmm... Lite långt från Edingsvägen men det är ju bättre än inget :)

Jag bor på gamla fjällvägen.:yoparty

eventuellt skulle jag kunna ha plats över för en hoj när det är lite varmare om de skulle vara kris..
 

Mickeee

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2005
Ort
bohuslän
Hoj
-
"2006-11-01
Beskrivning av lokalen:
Motorcykelgarage i centrala Uddevalla och i privat fastighet med plats för 1-2 st MC. Högsta låsklass 3. Golvyta 7 kvm. Tillträde omgående. Adress: Fjällvägen 42, Uddevalla. (Gångavstånd sjukhuset 5 min och centrum 15 min) Hyresvärd: Bengt Gyland AB www.bgabfastigheter.se Postadress: Box 2120 531 02 Lidköping Tfn.: 0510-677 77. Telefontid måndag till fredag kl 8-9 och14-15. E-post: info@bgabfastigheter.se"
 

elias

Heaven and Hell
Gick med
10 Jan 2007
Ort
Bohuslän
Hoj
Honda VFR
"2006-11-01
Beskrivning av lokalen:
Motorcykelgarage i centrala Uddevalla och i privat fastighet med plats för 1-2 st MC. Högsta låsklass 3. Golvyta 7 kvm. Tillträde omgående. Adress: Fjällvägen 42, Uddevalla. (Gångavstånd sjukhuset 5 min och centrum 15 min) Hyresvärd: Bengt Gyland AB www.bgabfastigheter.se Postadress: Box 2120 531 02 Lidköping Tfn.: 0510-677 77. Telefontid måndag till fredag kl 8-9 och14-15. E-post: info@bgabfastigheter.se"


7kvm känns i minsta laget tycker jag. Han skulle ha en del pengar för den med? Då delar jag hellre ett större garage så man kan slänga in en soffa och hårdrocksmaskin (läs: liten stereo). :rolleyes:
 

levis501

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ZZR 1400 ABS SE
Någon som har ett garage ledigt idag?
Nära Tureborg är att föredra.
Plats att meka är ett plus, inget krav.

Mvh
Christian :yoparty
 

Peterrr

Medlem
Gick med
1 May 2005
Ort
Västkusten
Hoj
Honda igen!!!
"2006-11-01
Beskrivning av lokalen:
Motorcykelgarage i centrala Uddevalla och i privat fastighet med plats för 1-2 st MC. Högsta låsklass 3. Golvyta 7 kvm. Tillträde omgående. Adress: Fjällvägen 42, Uddevalla. (Gångavstånd sjukhuset 5 min och centrum 15 min) Hyresvärd: Bengt Gyland AB www.bgabfastigheter.se Postadress: Box 2120 531 02 Lidköping Tfn.: 0510-677 77. Telefontid måndag till fredag kl 8-9 och14-15. E-post: info@bgabfastigheter.se"

Nu är det garaget ledigt, hojen är borta så det står tomt nu.
Tillträde imorgon om så önskas.
Hyran ligger på 368:-
 

5p1k3

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2013
Ort
Uddevalla
Hoj
cbr600rr '06
såg precis den annonsen å svarade på den =) fast 7kvm känns väldigt lite, ingen som vet fler garage som har uppdagats genom åren? =P
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top