Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mb skrev:Kika i MC-butikerna vid begagnatsektionerna. Lär inte va svårt att hitta.
Nisse977 skrev:Du kunde ha fått känna på min om den inte blivit stulen för en veckasen.....![]()
Hmm, var inte ramen i klenaste laget för en 100 hästars 750cc på de bågarna. Måste bli en spännande upplevelse med 80 hästar mer.andersbrink skrev:180 sugmotorhästar på slangen!![]()
Själv är jag sugen på att införskaffa en Bimota SB6. 1300cc kit och då ca 180hk eller turbo så borde man kunna hänga med R1Nisse977 skrev:Du kunde ha fått känna på min om den inte blivit stulen för en veckasen.....![]()

RW skrev:Hmm, var inte ramen i klenaste laget för en 100 hästars 750cc på de bågarna.
andersbrink skrev:Det är de bakre motorfästena som behöver styvas upp/förstärkas lite, det är allt - iaf för att motorn ska sitta kvar i ramen.![]()
RW skrev:Hmm, var inte ramen i klenaste laget för en 100 hästars 750cc på de bågarna. Måste bli en spännande upplevelse med 80 hästar mer.![]()
lahi skrev:Det är ganska viktigt att motorn sitter kvar i ramen...Men det var kanske inte det du menade..
![]()
Eller, jo, ibland, eller, nä, kanske, jag vet inte! Jaja... Det är ju snabbt fixat iaf!Tysken skrev:Va? Snor folk 85r oxå?
![]()
Hoppas det bara är nåt lokalt i din stad alltså![]()

Tyngre och strypt orginaleffekt (registrerad).Nisse977 skrev:Hur fan kan det vara billigare med en 1100cc??? Men det gör inget... då kan jag ju köpa en sån istället!!
Hmmm, kör man bara på tomgång så håller det nog....gixxer_1255 skrev:1100 ramen har oxå ryckte om sig att vara klen men 244turbohästar på bakhjulet funka fin.![]()
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |