Formgivare så visst mått av proffs på estetik kan man väl säga.2718825Vad menar du med forumets amatörer?
Är du proffs på estetik?! och därmed nervärderar alla andra åsikter än dina egna?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Formgivare så visst mått av proffs på estetik kan man väl säga.2718825Vad menar du med forumets amatörer?
Är du proffs på estetik?! och därmed nervärderar alla andra åsikter än dina egna?![]()

Formgivare så visst mått av proffs på estetik kan man väl säga.![]()

Varför svarar du på mitt inägg, när det inte var riktat till dig?![]()
Jag menar att det kännetecknar en amatör att intressera sig för och bedöma ytan/fernissan/utseendet hos något som i själva verket känntecknas av sina inre egenskaper.Vad menar du med forumets amatörer?
Hur i h-e redde han ut det släppet? Helt galetPrenumenerar också på denna underbara tidning, rekomenderas varmt även fast man inte är 50+![]()
Scannar bilden i fråga.

)Jag menar att det kännetecknar en amatör att intressera sig för och bedöma ytan/fernissan/utseendet hos något som i själva verket känntecknas av sina inre egenskaper.
En dilletant på ett museum skulle också säga att en historiskt betydelsefull målning var ful. Så kan den möjligen uppfattas. Men det är inte det mest intressanta med den. Samma sak med Suzuki XR52.
Hur i h-e redde han ut det släppet? Helt galet![]()
NT är RR-estet och lite bättre än många av oss andra på att avgöra vad som är rätt, fel, bra, dåligt, snyggt, fult osv.Vad menar du med forumets amatörer?
NT är RR-estet och lite bättre än många av oss andra på att avgöra vad som är rätt, fel, bra, dåligt, snyggt, fult osv.
Det bör innebära att han balanserade hela hojen på bakhjulet, alltså körde i princip med framhjulet i luften. Det är inte illa gjort under ett sånt nedlägg.När det började släppa fram var det full trottel tills framhjulet greppade, och gissningsvis var han snudd på ute på rakan och bara matade vidare.
Det bör innebära att han balanserade hela hojen på bakhjulet, alltså körde i princip med framhjulet i luften. Det är inte illa gjort under ett sånt nedlägg.
Det är rätt otroligt vad en del kan göra med en hoj.
Det bör innebära att han balanserade hela hojen på bakhjulet, alltså körde i princip med framhjulet i luften. Det är inte illa gjort under ett sånt nedlägg.
Det är rätt otroligt vad en del kan göra med en hoj.

En sak som varit vacker förblir inte alltid vacker.
Jag var 14 år när GSX-R750 kom och tyckte den var omåttligt läcker men 22 år senare tycker jag att den ser för jävlig ut rent ut sagt.
Min första egna hoj var en GSX-R1100 -92 och den var så grymt snygg att jag kunde stå i garaget och bara titta på den och njuta. Drygt 10 år senare tycker jag inte alls att den är så snygg längre.
NT är RR-estet och lite bättre än många av oss andra på att avgöra vad som är rätt, fel, bra, dåligt, snyggt, fult osv.
Vad som kallas för vackert beror på rådande skönhetsideal; vilka bestäms av tidsandan; som i sin tur bestäms av vår historia och hur våra förväntningar på framtiden ser ut.En sak som varit vacker förblir inte alltid vacker.
Antar att jag skiljer mig från dig på just den punkten då jag betraktar saker ur dagens perspektiv. Finns massor av gamla saker som är vackra än idag men för min egen del gäller det inte speciellt många hojar.Vad som kallas för vackert beror på rådande skönhetsideal; vilka bestäms av tidsandan; som i sin tur bestäms av vår historia och hur våra förväntningar på framtiden ser ut. Det kan vara bra att vara medveten om att det är den egna uppfattningen om vad som är vackert som förändras. Det som en gång har ansetts motsvara idealet för vackert är förstås alltid vackert eftersom det måste betraktas ur dåtidens ideal för vad vackert innebar.
Nu förstår jag inte vad du tänker påDet var skönt att veta.........![]()
Ett tag fick jag för mig att det var fler än just han, som hade fått den gåvan....![]()
Det är ett annat sätt att beskriva hur en historielös människa betraktar sin omvärld. Om man inte bryr sig om varför något ser ut som det gör blir det lätt att avfärda det som misstag begågna av människor som saknar dagens insikt. Det skulle innebära att vad du gör nu är sådant du kommer att ångra och vara generad över om 20 år. Villket förstås inte stämmer....jag betraktar saker ur dagens perspektiv.
Ge er, annars kommer ni båda att ångra er och vara generade imorgon när ni vaknar. Tråden handlar inte om vad som är vackert i största allmänhet....du kommer att ångra och vara generad över om 20 år.
Du har onekligen en poäng där.Tråden handlar inte om vad som är vackert i största allmänhet.
och nya nummret e inte heller kattskit.
Sven Håkanssons egenbyggda 500 2takt från -67, mycket imponerande.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |