gammal, snygg och porrig

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
nej det handlar inte om mig :tungan

omslaget på senaste nummret av Classicbike fick mig att köpa denna annars för mig helt olästa tidning, jösses vilken läckerbit det va på framsidan.

Reportage om GSXR750 1985 och fram för allt om Anders Andersson och hans XR52.
mycket läsvärt och fina bilder på en otroligt vacker racer.

Bifogat

• aaxr52.jpg
    aaxr52.jpg
    73.4 KB · Visningar: 628
en bild till, tidningen har även 8 sidor om historien om Öhlins.

Bifogat

• aaxr52b.jpg
    aaxr52b.jpg
    110.6 KB · Visningar: 341
Snygg för sin tid, ja.
Annars är den inte långt ifrån en Diversion tycker jag.

Trodde tråden handlade om RoLLERs bild av sig själv.

:p

Om du kikar annonserna i denna blaska så ser du en fin (men såld) moto-martin.

nej det handlar inte om mig :tungan

omslaget på senaste nummret av Classicbike fick mig att köpa denna annars för mig helt olästa tidning, jösses vilken läckerbit det va på framsidan.

Reportage om GSXR750 1985 och fram för allt om Anders Andersson och hans XR52.
mycket läsvärt och fina bilder på en otroligt vacker racer.

Fastän jag rejsar Classic var denna tidning tills nyligen okänd, men :yoparty :tuttar :gnissla :D

Har just anmält mig för att prenumerera den. Ett tips, köp deras gamla nummer 4/2006, ett mycket intressant reportage om Freddie Spencer samt bild hur han åker genom chikanen på Monza med ett enda långt framhjulssläpp.
Klar idolfaktor!

Fastän jag rejsar Classic var denna tidning tills nyligen okänd, men :yoparty :tuttar :gnissla :D

Har just anmält mig för att prenumerera den. Ett tips, köp deras gamla nummer 4/2006, ett mycket intressant reportage om Freddie Spencer samt bild hur han åker genom chikanen på Monza med ett enda långt framhjulssläpp.
Klar idolfaktor!

men scanna då för faan karl..

2718405 Fastän jag rejsar Classic var denna tidning tills nyligen okänd, men :yoparty :tuttar :gnissla :D

Klar idolfaktor!
They don´t make´em like that any more.

men scanna då för faan karl..

Prenumenerar också på denna underbara tidning, rekomenderas varmt även fast man inte är 50+ :tummenupp

Scannar bilden i fråga.
edit: fixa bild texten

freddiesladdbs6.jpg

ultra0009mh3.jpg

Last edited:
Snygg och porrig

Ahhhhhhhh
Lägger upp mitt järn
LOVESTORY:tuttar :)

Notera Spencers däckprofil i fram liiiite annan profil idag.

MVH
Roffe:tummenupp

Bifogat

• Min Suka1.jpg
    Min Suka1.jpg
    139.4 KB · Visningar: 90
...Anders Andersson och hans XR52.
Det var en grym hoj som slog det mesta på fingrarna. Att fokusera på dess estetik med dagens normer som rättesnöre överlåter jag med varm hand åt forumets amatörer.

Edit: här två av dess föregångare. XR41 (Endurance, 1983) och XR51 (1985, Superbike).

Bifogat

• xrnaked.jpg
    xrnaked.jpg
    16.9 KB · Visningar: 158
  • gsxr-84-race01.jpg
    gsxr-84-race01.jpg
    65.1 KB · Visningar: 129
Last edited:
Det var en grym hoj som slog det mesta på fingrarna. Att fokusera på dess estetik med dagens normer som rättesnöre överlåter jag med varm hand åt forumets amatörer.

Vad menar du med forumets amatörer?

Är du proffs på estetik?! och därmed nervärderar alla andra åsikter än dina egna?:va

Om nån säger om 20år att Aprilia 03:orna som du har nu var jättefula så kanske du blir lite putt, de kanske är fula om 20år jämfört med hojarna då enligt de yngre hojfolket. Men för dig blir den nog aldrig ful. Det är nått alldeles speciellt med 750R:en från 1985, men eftersom du inte ens har fyllt 20år så är du förlåten :pannkyss

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...