Gamle

Gula faran skrev:
Japp, det skulle jag nog klara ut, om det finns intresse, verkar nästan så :)
släng upp en tråd och kolla om det finns intresse för en "tjejgrupp" nästa onsdag på dina premisser

Mr K skrev:
...skulle mer än gärna sett en trevlig tjej i min backspegel på 2a plats i snabba gruppen som spanade in min rumpa hela tiden :arsele :tuttar ..... hehe
Är det däääärför Majti och VV alltid ligger kloss bakom dig :rolleyes:

...Erika kan köra ifrån dig på kända, kurviga sträckor!" :fatta!
0,95 är väl tjejgruppen förresten?

Robz skrev:
Är det däääärför Majti och VV alltid ligger kloss bakom dig :rolleyes:

...Erika kan köra ifrån dig på kända, kurviga sträckor!" :fatta!
0,95 är väl tjejgruppen förresten?
Erika är drottningen ....... :tuttar

Japp! Med Bornholm på dörren...
...o Majti & VV är således Prinsessor :rofl

Easy_Mike skrev:
tjejgrupp? jag e med,kan vara mycket kvinnlig :D
skulle tro att Yoohan platsar med :rofl
om du sitter ner och kissar och har klännung utanpå skinnstället tycker inte jag det är några problem.

Mr K skrev:
om du sitter ner och kissar och har klännung utanpå skinnstället tycker inte jag det är några problem.

Märks att du inte känner mig ritkigt än! Jag Kommer onekligen dyka upp i klänning nån gång, bara för du säger det! Sitta och kissa kan vi också ordna... men bara om du torkar när jag skriker "FÄÄÄÄÄRDIIIIIIG" :D

yoohan skrev:
Märks att du inte känner mig ritkigt än! Jag Kommer onekligen dyka upp i klänning nån gång, bara för du säger det! Sitta och kissa kan vi också ordna... men bara om du torkar när jag skriker "FÄÄÄÄÄRDIIIIIIG" :D

ok..jag e på...

klänning på onsdag då alltså :tummenupp

yoohan skrev:
muhahahahahahahaha ..... :tummenupp

Så vad säger ni? Har vi några kvinnliga medlemmar/läsare som har en passande klänning att låna mig? Gärna rosa eller blommig! Bör kanske tilläggas att storleken ska vara ekvivalent till storlek 52-54 i skinnställ. (Töser har ju skitkonstiga storlekar på sina blåsor). Isf. vänligen PMs:a mig omgående! :tuttar

Förlåt, ville bara minska segregationen könen emellan... ta en aktiv ståndpunkt, bära palestinaschal, stå upp för igelkottarnas rätt i lövhögen osv... No hard feelings. Alla tjejer kan få åka med mig, eftersom jag säkert lär vara långsammast i världen!

Back