Gamle

Gula faran skrev:
Japp, det skulle jag nog klara ut, om det finns intresse, verkar nästan så :)
släng upp en tråd och kolla om det finns intresse för en "tjejgrupp" nästa onsdag på dina premisser

Mr K skrev:
...skulle mer än gärna sett en trevlig tjej i min backspegel på 2a plats i snabba gruppen som spanade in min rumpa hela tiden :arsele :tuttar ..... hehe
Är det däääärför Majti och VV alltid ligger kloss bakom dig :rolleyes:

...Erika kan köra ifrån dig på kända, kurviga sträckor!" :fatta!
0,95 är väl tjejgruppen förresten?

Robz skrev:
Är det däääärför Majti och VV alltid ligger kloss bakom dig :rolleyes:

...Erika kan köra ifrån dig på kända, kurviga sträckor!" :fatta!
0,95 är väl tjejgruppen förresten?
Erika är drottningen ....... :tuttar

Japp! Med Bornholm på dörren...
...o Majti & VV är således Prinsessor :rofl

Easy_Mike skrev:
tjejgrupp? jag e med,kan vara mycket kvinnlig :D
skulle tro att Yoohan platsar med :rofl
om du sitter ner och kissar och har klännung utanpå skinnstället tycker inte jag det är några problem.

Mr K skrev:
om du sitter ner och kissar och har klännung utanpå skinnstället tycker inte jag det är några problem.

Märks att du inte känner mig ritkigt än! Jag Kommer onekligen dyka upp i klänning nån gång, bara för du säger det! Sitta och kissa kan vi också ordna... men bara om du torkar när jag skriker "FÄÄÄÄÄRDIIIIIIG" :D

yoohan skrev:
Märks att du inte känner mig ritkigt än! Jag Kommer onekligen dyka upp i klänning nån gång, bara för du säger det! Sitta och kissa kan vi också ordna... men bara om du torkar när jag skriker "FÄÄÄÄÄRDIIIIIIG" :D

ok..jag e på...

klänning på onsdag då alltså :tummenupp

yoohan skrev:
muhahahahahahahaha ..... :tummenupp

Så vad säger ni? Har vi några kvinnliga medlemmar/läsare som har en passande klänning att låna mig? Gärna rosa eller blommig! Bör kanske tilläggas att storleken ska vara ekvivalent till storlek 52-54 i skinnställ. (Töser har ju skitkonstiga storlekar på sina blåsor). Isf. vänligen PMs:a mig omgående! :tuttar

Förlåt, ville bara minska segregationen könen emellan... ta en aktiv ståndpunkt, bära palestinaschal, stå upp för igelkottarnas rätt i lövhögen osv... No hard feelings. Alla tjejer kan få åka med mig, eftersom jag säkert lär vara långsammast i världen!

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back