Gamle Svarten

God Jul Gubben!
Tänkte på dig på julafton, farsan tände en marschall i den där hållaren han fick av dig.

Ditt stök, sjabbel och sovseanser saknas!!

/ Jens

Minns inte ens om jag skrivit i den här tråden tidigare...
Men tänker på dig då o då trots att vi inte kände varandra mer än att ha snackat några vid donken några onsdagar. Du va en sån där kille som satte spår direkt...
Hoppas du har det bra där du är!!

2 år går fort.

När jag tänker på dig blir jag glad....för att sedan bli lite ledsen över att du inte finns kvar här hos oss.

Tack för alla roliga minnen.

Ja du Jocke, nu är sommaren nästan över och jag har inte kört en meter hoj i år heller. Jag tänker på dig varje gång jag ser en sporthoj. Då och då ser jag en Blade med din färgsättning och då hugger det till, första tanken är att det är du, men sen minns jag. Det händer att jag ser folk på stan, i mötande bilar, på affären som får mig att spritta till och tänka " där är ju Jocke!", men sen kommer det en klump i magen. Hoppas du mår bra, vi saknar dig.

Detta foto kom upp på PMC-sidan just......

Du saknas Jocke! :krama

Bifogat

• 1374-2-1538713319-dscf2365.jpg
    1374-2-1538713319-dscf2365.jpg
    44.2 KB · Visningar: 422
Japp, så var det vår... Tänker på dej varje gång jag ser en hojj. Pratade länge om dej ikväll. Du är otroligt saknad.

/Carin

Jocke idag så kör vi en runda och du finns med i våra tankar :krama

glömmer nog aldrig när hela potatisgänget stannade till och hjälpte oss med frugans hoj när hon gick omkull bara 20-30 min före svarten gick omkull på bogan

Han garvade åt frugan som var mer orolig för hojen än sig själv och sa- Du bruden, det är outlaw att köra en silvertejp edition..:rofl :rofl
det får inte alla chansen att göra, seså borsta av dig,åk till sjukstugan och kolla upp dig sen löder du hårdare nästa gång.

sen drog dom till waxholm och sen passerade dom precis när vi höll på att lasta på hojen på bärgaren ( tack till simon för att han ringde bärgare ) och sen 10 min senare stannade ambulans och brand vid oss och undrade om vi hade råkat ut för en olycka, jovisst för ett tag sen men vi tar oss för egen maskin till danderyd..fan skrek brandkillen..vi har en till olycka..

sen kom vi ner för backen och såg allt...

trist att detta var andra och sista mötet med honom..

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!