Gamla minnen från roadracingtiden...

Annelie75

Need for speed
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
YZF-R1 -01
Jag tog licens och körde på Midlanda under några år. Nu var det längesen, men jag saknar fortfarande den tiden... Har lagt upp några bilder från den tiden här om ni vill kika in http://anneliejansson.com/roadracing/

Ha en bra dag RR-åkare och ni andra!
//Annelie

Jag fick barn och andra prioriteringar, men nu är sonen 4 år och hojen står ju garaget så kanske jag tar en tur till RR-banan någon dag igen och provkör igen.... Suget finns absolut kvar!:)

Det var ett tag sedan dom bilderna togs, är tyvärr inte många som körde då som fortfarande håller på.
Varför inte hojen och komma upp och köra 14/9 då är det heldag på mittsverigebanan.

Det var ett tag sedan dom bilderna togs, är tyvärr inte många som körde då som fortfarande håller på.
Varför inte hojen och komma upp och köra 14/9 då är det heldag på mittsverigebanan.
Det hade varit så roligt att komma upp dit och träffa lite "gammalt" (och nytt) RR-folk, men förhoppningsvis är jag utomlands på sol-semester då! :) Kul att se att du fortfarande är aktiv! Är det mycket aktivitet där uppe nu om somrarna med?

Det hade varit så roligt att komma upp dit och träffa lite "gammalt" (och nytt) RR-folk, men förhoppningsvis är jag utomlands på sol-semester då! :) Kul att se att du fortfarande är aktiv! Är det mycket aktivitet där uppe nu om somrarna med?

hej!

Tyvärr så har vi inte kunnat licensträna sedan 2009 då banan tappade licensen då.

Däremot så håller banan på att restaureras nu för att bli godkänd igen för både träning och tävling, och vi hyr banan privat med jämna mellanrum så visst är det aktivitet där, men inte i samma utsträckning som tidigare.

Saknar startträningarna med NRS och tiden när vi var ett helt gäng varje tisdag.

Tack för inbjudan och det hade varit roligt, men jag jobbar tyvärr. Ha det skojsigt och hälsa Ilar från mig! :hihi Fråga om han druckit någon Slibovitch på länge, hahaha!

Ilar=Saint :7peta Jag har gått över på Rosevin och kommer köra det från kl1200 imorgon till söndagsmorgon på Reggaefestivalen i Furuvik www.furuvikreggaefestival.se hoppas att jag slipper brottas med Säkki bara.(eller klutten som han heter i RR sammanhang :lol:lol:lol

Ha de :hej

Och Rabadab på er alla :banana:tuttar:banana:tuttar:banana Reggaelovers

Tips
Om det är mindre än 5 år sedan du senast tog ut en licens och har planer på att köra senare ta ut en engångslicens som inte är allt för dyr så slipper du göra om licenskursen.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8