Gamla enstånkor

Precis.
I Kainulasjärvi så får du en säck potatis (eko) och ett rejält bastubad, för XT:n.
Men lovar att du kommer att bli nöjd :giggle:

Jag är tveksam till att potatisen levereras i säck där utan är förädlad till flytande form och levereras i dunk ;)

Värdet beror ju lite på var i landet du bor. Som jämförelse kostar den billigaste XT500an på mobile €3500 och desto längre ner i landet man kommer desto mer troligt att du får 30 som h1maj säger medans du kanske bara får hälften om du försöker sälja den i Kiruna.

Kan tänka mig att den är värd ännu mer i England.
Jag förstår, låter rimligt! Den finns ca 13 mil från Stockholm så fler än 1st säck potatis borde det bli😂 aja vi får se om jag lägger ut den, hade gärna haft kvar den men det handlar om de där lilla detaljerna att ha tid och att ha plats.

Hondan då, inget som går hem i Sverige?

Jag förstår, låter rimligt! Den finns ca 13 mil från Stockholm så fler än 1st säck potatis borde det bli😂 aja vi får se om jag lägger ut den, hade gärna haft kvar den men det handlar om de där lilla detaljerna att ha tid och att ha plats.

Läser faktiskt detta med lite skräckblandad förtjusning...
Det här är ju precis det som kommer att hända med mina tvåhjulingar när den dagen kommer.
Men.....i och för sig är det ju inte mitt problem då.....

Arv_1.jpg

Ingen hjälp på värderingen, men helsike vilken fin XT.
Helt osett så gissar jag väl på att du säkert kan få 30' utan större åtgärder i Sverige.
Det lär bli mer om du annonserar på engelska på Blocket.
Euron är ju fortfarande stark och XT har ju bra status fortsatt i Europa.
Förstår att det svårt att bedöma från en bild! Men tack, och tack för input😊

Skön stämning här, gillart!

Fick tag på denna XR250r -88 för ett tag sedan , enligt uppgift av förra ägaren ska den under sina första år ha varit i endurokungen P-G Lundmarks ägo som träningshoj
Men det viktigaste av allt är väl att det sitter Gunnar gasser snabbgashandtag monterat 😃

Hondan

Hondan ska du inte ha för stora förhoppningar på.
Det ligger ute och har legat ute en hel del 125:or på Tradera senaste månaden, men det tar sig inte riktigt.
Tror du ska vara glad om hamnar norr om 10'. För många osäkerhetsfaktorer på den tyvärr och ingen direkt kultstämpel som XTn.
Försökte själv köpa en XT500 från 1974 för 22' som hade stått sen -96 men var tyvärr tvåa på bollen.
Men tusan, försök att fixa till den själv om du kan. Du behöver ju inte göra allt i sommar utan det är ett rätt mysigt projekt att ha framför sig under vinterhalvåret. Den kostar ju precis ingenting där den står och känslan när man sätter sig och kör iväg på en hoj som man har fixat till är faktiskt svårslagen.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back