Galet stuntande i UK

knepigt.. de såg ut som om dom hade funktionärer men dom körde ändå på allmänna gator.. och varför hade han varningsblinkerserna på när han körde? de kanske är så man ska göra om man känner för att bränna lite däck då är de bara på med varningsblinkersarna sen bara å gasa :va
 
Just ja, det var det där med att välja plats också..
 
Skapligt läckert kört av killen på den blåa Rettan! :yoparty
Fina säkerhetsavstånd till all publik var det ju också... ;)
 
vilket drag de va på den gatan!!!..
sån j-vla koll han har på hojen - blå r1an.. ser leeekande lätt ut!
får en känsla av att gixxern i mitten av filmen e störst å starkast".. :yoparty
 
jep84 skrev:
vilket drag de va på den gatan!!!..
sån j-vla koll han har på hojen - blå r1an.. ser leeekande lätt ut!
får en känsla av att gixxern i mitten av filmen e störst å starkast".. :yoparty

Banditen är starkast! :fatta!
Jag tycker folk står närmare i filmen UpOnOne_Ace_Cafe_2.wmv
 
Last edited:
Swedie skrev:
http://www.exbyte.net/media/videos/737/viewit.html

Detta var bland det sjukaste jag sett. Är det organiserat stuntande på gator?

Viss "talang" finns ju men, uj uj.

Tycker det är tråkigt när folk som stuntar inte bryr sig om andra skulle skadas. Åka bakhjul släppa ena handen fullt med folk armslängd ifrån.

Kul att de är duktiga, men säkerhetsavstånd skall man tänka på, tror detta ej är organiserad tillställning, för isåfall är hela bunten :huvet :kocko
 
Hmmmm!!

O vad roligt dem har :hihi mera :tummenupp

Fan såg ni ? bland alla roliga typer: en 57 Cheva som gled vackert förbi snyggt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top