Galet stuntande i UK

sporTlovEr skrev:
Tycker det är tråkigt när folk som stuntar inte bryr sig om andra skulle skadas. Åka bakhjul släppa ena handen fullt med folk armslängd ifrån.

Kul att de är duktiga, men säkerhetsavstånd skall man tänka på, tror detta ej är organiserad tillställning, för isåfall är hela bunten :huvet :kocko

I england tillåter man folk att ta risker. Alla vet vad som kan hända.

HönaPower skrev:
Jättehäftigt!, ända tills en av dom tappar kontrollen & bränner rakt in i folkmassan & dödar någon.... :3freak

Risken är väl en del av tjusningen. Vill man inte ta risken tittar man inte, svårare än så är det inte.

Aha, OK tack för upplysningen.... :tummenupp då är det ju bra allting!

Tror du att bilisterna som håller på att bli påkörda, & blir kvävda av däcksröken, också har "valt att titta" :kocko

I mina ögon är dessa killar bara omdömeslösa puckon, som njuter av att få stå i rampljuset under en liten stund, hoppas dom ramlar & bryter armar & ben..

HönaPower skrev:

Tror du att bilisterna som håller på att bli påkörda, & blir kvävda av däcksröken, också har "valt att titta" :kocko

I mina ögon är dessa killar bara omdömeslösa puckon, som njuter av att få stå i rampljuset under en liten stund, hoppas dom ramlar & bryter armar & ben..

att önska någon illa e kanske att ta i, men håller med om att dom har taskigt omdöme & e rent ut sagt ena jävla puckon.

HönaPower skrev:

Såja, inte hetsa upp sig nu... Alla tycker vi olika, du tycker det är skit och jag är väl "barnslig" lr nåt sånt i dina ögon som tycker att det är kul. Försökte bara säga att risken är en del av tjusningen, inget annat.

Edit: Och som jag förstog det så är detta "mad sunday", en gång om året? Och då kan man nog till 99,9% som bilist ta en annan väg just denna dag om man absolut inte vill åka förbi där.

Last edited:
Suomalainen skrev:
Såja, inte hetsa upp sig nu... Alla tycker vi olika, du tycker det är skit och jag är väl "barnslig" lr nåt sånt i dina ögon som tycker att det är kul. Försökte bara säga att risken är en del av tjusningen, inget annat.

Edit: Och som jag förstog det så är detta "mad sunday", en gång om året? Och då kan man nog till 99,9% som bilist ta en annan väg just denna dag om man absolut inte vill åka förbi där.

Ok, sorry! :)
Men jag blir bara irriterad över att dom ska ha lekstuga & vara farliga för allmänheten...men dom kanske inte har någonstans att vara...vad vet jag.

Det verkade vara Londons svar på Brostugan.

HönaPower skrev:

Kvävda av däckröken? Hehehe måste va jobbigt.

Annars håller jag med, lär ju ha skett ett gäng olyckor den dagen.

eisbaer skrev:
Kvävda av däckröken? Hehehe måste va jobbigt.

Annars håller jag med, lär ju ha skett ett gäng olyckor den dagen.

Syftar på killen som med flit lägger sig 30 cm framför en personbil & lägger en rökridå....bara för att jävlas, skittufft var det! eller inte... :3freak

HönaPower skrev:
Syftar på killen som med flit lägger sig 30 cm framför en personbil & lägger en rökridå....bara för att jävlas, skittufft var det! eller inte... :3freak

Jag förstår inte problemet och jag förstår inte varför du stör dig på det. Jävlas? Din tolkning då..

eisbaer skrev:
Jag förstår inte problemet och jag förstår inte varför du stör dig på det. Jävlas? Din tolkning då..

Ja, helt riktigt, jag STÖR mig på det beteendet. :7peta
Om någon skulle göra det framför min bil, på allmän väg, så skulle jag stiga ur bilen & hantera saken handgripligen...

HönaPower skrev:
Ja, helt riktigt, jag STÖR mig på det beteendet. :7peta
Om någon skulle göra det framför min bil, på allmän väg, så skulle jag stiga ur bilen & hantera saken handgripligen...

Förvånar mig inte.
"Skittufft"

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back