Galen teaser ifrån Falken 15 Juni

Teasern var kass - speciellt han som filmade och redigerade. Skakiga bilder och dåligt ljud (och skitmusik) Tror inte att det kommer att bli någon bra film alls. Lika bra att elda upp alla banden och formatera hårddisken. :crash

metallgutten skrev:
Teasern var kass - speciellt han som filmade och redigerade. Skakiga bilder och dåligt ljud (och skitmusik) Tror inte att det kommer att bli någon bra film alls. Lika bra att elda upp alla banden och formatera hårddisken. :crash
Du har rätt, vi lägger ner skiten och sticker ut å burnar på stortorget istället, varför kvalade du inte in :(

GSXR1100R skrev:
När tror du att Ola#11 är redo för en intervju, han såg lite upprörd ut efter sitt kedjebrott, hoppas att ingen fick på näbben han såg rätt så förbannad ut :skrämd

Upprörd ...??? jag ??? ;)

Det gick över på en halvtimma :tummenupp
Det är en sak att att kracha för att man har åkt över sin förmåga och en helt annan att tvingas bryta ett lopp bara för att kedjan hoppat av drevet :fakta

Men dom som såg måste fått ett bra underhållningsvärde i stuntande, för jag flög en bra bit över tanken i Highsidern (som gjorde att kedjan hoppade) och det enda som höll mig kvar var det krampaktiga greppet om styret, att jag sedan inte ens klarade av att rulla av banan ut på gräset får väl ses som en racing accident. Men det sved eftersom jag hade en hel del folk framför som väntade på att bli omkörda :D

Synd var att flera (3 stycken som jag såg) körde om under gulflagg.
Jag jagade en kille i två varv innan jag kom om, bara för att sedan bli omkörd av samma kille under gulflagg :(
men jag tog han igen några kurvor senare :D :D

#11 skrev:
...
Det är en sak att att kracha för att man har åkt över sin förmåga och en helt annan att tvingas bryta ett lopp bara för att kedjan hoppat av drevet :fakta

....

Det håller jag med om...

Jag såg när du körde ut på gräset :skrämd () tänkte i mitt stilla sinne då jag inte visste vad som var orsaken " e´han helt full eller". Då jag missade highsidern och bara såg dig styra ut i gräset såg det faktiskt lite märkligt ut. Hoppas att kedjan inte slog sönder block eller andra delar, nä f*n förlåt kjedjan gick jhu inte av.

Tur att det inte blev några skador på dig iallafall.

Mvh//ZF

#11 skrev:

Men dom som såg måste fått ett bra underhållningsvärde i stuntande, för jag flög en bra bit över tanken i Highsidern (som gjorde att kedjan hoppade) och det enda som höll mig kvar var det krampaktiga greppet om styret, att jag sedan inte ens klarade av att rulla av banan ut på gräset får väl ses som en racing accident. Men det sved eftersom jag hade en hel del folk framför som väntade på att bli omkörda :D

Jag jagade en kille i två varv innan jag kom om, bara för att sedan bli omkörd av samma kille under gulflagg :(

#11 skrev:

Jag har hela vurpan på film, ska jag klippa in den i R-1000 filmen?

GSXR1100R skrev:
Jag har hela vurpan på film, ska jag klippa in den i R-1000 filmen?

Fel fel fel.... ...det där var ingen vurpa utan mer som att vippa ;)
Klipp in det om det är värt att visa :tummenupp

Synd att inte High sidern finns med för den känndes underbart :skrämd

#11 skrev:
Fel fel fel.... ...det där var ingen vurpa utan mer som att vippa ;)
Klipp in det om det är värt att visa :tummenupp

Synd att inte High sidern finns med för den känndes underbart :skrämd
Det såg ut som om du kastade skrotet i gräset, nästan i klass med Chrilles vurpa i Svinestad :D

R-600 filmen är nästan klar nu, jag klipper den först eftersom dom fick köra sist, dessutom så har jag en j-a massa material till R-1000 :tummenupp

Go #11 På Gele Åsen ska du stå på pallen :bow

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...