Galen teaser ifrån Falken 15 Juni

Out_Spinner skrev:
När kommer filmen?

När kommer filmen?

Kan du inte snabba på lite?

När kommer filmen?

Snabba på sa jag ju!

Är den klar snart?

Hallå?!?! Snabba på då!

:3freak :hej

5 timmar tar ca 5 timmar att ladda ner ifrån kameran, sen så kan man använda ca 10% av materialet och så ska det klippas och redigeras med text & ljud/musik, men det kommer att bli årets rejsingrulle & dessutom helt gratis att ladda hem, jag siktar på att ha den första rullen klar på onsdag, kika in på www.ketogan.com när den är klar.

Re: Re: Re: Re: Re: Åhhhh Micke....

Macho Woman skrev:
Jag måste vara trött för det där kommer jag inte riktigt ihåg. Mina bästa minnen är kramarna från de svettiga vinnarna. Sådant får saker att hända i en rr-nerds kropp!

Vinnare??? Varför var det så viktigt att krama mig då?

Är det kanske så att det är dags att byta ut Cralle mot något yngre, muskulösare och fräschare med framtiden för sig? Ja då satsar du på rätt häst!! :D

Släpp gammelgubben nu, han har gjort sitt! he he....

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Åhhhh Micke....

XENOMORF skrev:

Är det kanske så att det är dags att byta ut Cralle mot något yngre, muskulösare och fräschare med framtiden för sig? Ja då satsar du på rätt häst!! :D

Det där kanske är rätt drag för framtiden. Ju yngre och snyggare förare, desto fler sponsorer och det är ju pengarna och glamouren man vill åt. (Säger jag som äkta kommunist...) Efter vad jag såg av hur du körde i dag och hur det gått förut så kommer du klå både Cralle och Rossi inom en snar framtid! Eller hur?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Åhhhh Micke....

XENOMORF skrev:

Ja vad ska men säga, MW tjatade på mig att hon sulle få krama svettiga män i läder, jag såg Torgnys svettiga ansikte och då blev helt i extas sjöng MW i smyg :rodnar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Åhhhh Micke....

GSXR1100R skrev:
Ja vad ska men säga, MW tjatade på mig att hon sulle få krama svettiga män i läder, jag såg Torgnys svettiga ansikte och då blev helt i extas sjöng MW i smyg :rodnar

Var det Torgny han hette? Jag som trodde det var Patrik eller Camilla eller något sådant där, men vad vet jag. Jag är ju bara en stackars förvirrad tjej i liten topp...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Åhhhh Micke....

Macho Woman skrev:
Det där kanske är rätt drag för framtiden. Ju yngre och snyggare förare, desto fler sponsorer och det är ju pengarna och glamouren man vill åt. (Säger jag som äkta kommunist...) Efter vad jag såg av hur du körde i dag och hur det gått förut så kommer du klå både Cralle och Rossi inom en snar framtid! Eller hur?

Jodå, det är mycket troligt, t.o.m. högst sannolikt, inom en snaaaaar framtid.... :rolleyes:

GSXR1100R skrev:
Jag gillade MW med bulle i munnen

Det och någons (snabbe_jag???) torrgasning i depån
var ju riktiga höjdare. :skrämd

När kommer slutprodukten då! ;) (Ok, jag vet, onsdag, men
man skulle ju tjata!) :fakta

Hmm.. invigde du ditt stativ nu eller? För det var fantastiskt
skakfria bilder där i slutet! Mycket behagligt att kika på då! :tummenupp

[Akryl]*Amid skrev:
Det och någons (snabbe_jag???) torrgasning i depån
var ju riktiga höjdare. :skrämd

När kommer slutprodukten då! ;) (Ok, jag vet, onsdag, men
man skulle ju tjata!) :fakta

Hmm.. invigde du ditt stativ nu eller? För det var fantastiskt
skakfria bilder där i slutet! Mycket behagligt att kika på då! :tummenupp
Stativet funkade bra, MW va galen idag :p

såg teasern nu och damn MW, du får sluta äta bullar på det viset ;)

Bingo: trevligt att träffa dig oxo......o alla andra, offkeff mm.

Ravetrancer skrev:

Man tackar!

Det var, som sagt, trevligt att träffas! Nu har jag lärt känna en hög sporthoj.com-are som jag inte träffat förut, och alla var lika trevliga. Man antar ju att det i en sådan stor samling av människor skulle finnas en och annan man inte blir särskilt förtjust i, men det har hittills inte hänt. Ni är goa gubbar allihopa, helt enkelt!

Macho Woman skrev:
Man tackar!

Det var, som sagt, trevligt att träffas! Nu har jag lärt känna en hög sporthoj.com-are som jag inte träffat förut, och alla var lika trevliga. Man antar ju att det i en sådan stor samling av människor skulle finnas en och annan man inte blir särskilt förtjust i, men det har hittills inte hänt. Ni är goa gubbar allihopa, helt enkelt!

När tror du att Ola#11 är redo för en intervju, han såg lite upprörd ut efter sitt kedjebrott, hoppas att ingen fick på näbben han såg rätt så förbannad ut :skrämd

Macho Woman skrev:
.... Ni är goa gubbar allihopa, helt enkelt!

Det var kul att träffa dig med ;)
Och så var det visst en hel hög SH-are till som jag totalt missade. Alla borde ha namnskylt på sig med nick och "vanligt" namn så att jag som "hopplös på namn-Larsson" har en chans att hålla koll på vem som är vem....

Hade en kanonrolig helg. Tack Chrille & Jessica för husrum! Chrille var attans söt när han låg där och sov med hjälmen i sängen :cool:

Väntar med spänning :) Jag håller på att fixa ihop lite kamerabilder oxå som jag ska skicka till dig på en CD så fort jag får en adress till dig, Micke

ZoulFly skrev:
Väntar med spänning :) Jag håller på att fixa ihop lite kamerabilder oxå som jag ska skicka till dig på en CD så fort jag får en adress till dig, Micke
Fixat, kul att så många ställer upp :tummenupp

Vill inte stressa dig men kan du inte skynda på lite.
Tror det här kan bli en kanonbra rulle. Men en massa roliga/galna klipp. Som alltid annars när det kommer från sporthoj...

Vem var det nu som ordnade SH-tröjor? Vill ha en nu. Ingen som känner igen mig när jag är ute ju.

Men jag snackade dock lite med Chrille.

Anledningen till att ingen kommer fram och snackar är kanske att man inte synts så mycket på bilder och träffar m.m. på sporthoj. :(

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla